כחלון חשף את רשימת החברים החדשים במועצת הרשות השנייה

מועמדו לתפקיד יו"ר הרשות השנייה הוא עדיין אמנון נדב ■ שקלאר: "אתמול שודר 'האח הגדול' בערוץ 2 מול סרט על אקסודוס לרגל כ"ט בנובמבר בערוץ 1. 30% ראו את ה'האח', ורק 6% ראו את הסרט בערוץ הראשון"

שר התקשורת, משה כחלון, הציג הערב (ב') את רשימת החברים המומלצת מטעמו לחברות במועצת הרשות השנייה. כחלון, שנאם במסגרת טקס פרסים לאנשי רדיו בכנס העיתונות באילת, אמר כי מועמדו לתפקיד יו"ר הרשות השנייה הוא עדיין אמנון נדב. ושמו יוגש מחר (ג') לוועדת שפניץ בשנית.

לכהונה במועצה יוגשו שמותיהם של ד"ר אילן אבישר, רונית הנדלר, המפיק אייל מלובן, שי בזק, רו"ח יגאל דפאו, ד"ר ענאן פארס, אביהו מדינה, מארה סנבטו, ד"ר עליזה לביא ויעקב שחם. כמו כן ימשיך בכהונתו, חבר המועצה יוסי אליטוב.

כחלון ציין כי המועצה תאושר במהלך החודש הקרוב, ולכל המאוחר עד ינואר. בנוסף הוא ביקש להודות ליושבת הראש היוצאת של המועצה, נורית דאבוש. "בזכות מאמצייך ואומץ ליבך הציבורי, הגענו לאן שהגענו", אמר כחלון.

בנוסף דיבר כחלון בנושא הרדיו האיזורי ואמר כי זה צריך לעבור רפורמה. "בימים הקרובים אקים צוות של הרשות השנייה ומשרד התקשורת, נשב ונדון בכך ותוך תקופה קצרה תקבלו תשובות. זה יהיה מהיר ויסודי".

בנוסף נשא דברים בכנס מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר. שקלאר התייחס לשידורי הטלוויזיה המסחרית. "אתמול היה 'האח הגדול' מול סרט על אקסודוס לרגל כ"ט בנובמבר. 30 אחוז ראו את ה'האח', רק 6 אחוז את הסרט בערוץ הראשון", אמר שקלאר. "זו תרבות של היסח הדעת".