עלות שכרו של אלעד תשובה בדלק: 355 אלף שקל

לפני כשלוש שנים מינה יצחק תשובה את בנו אלעד לכהן כסגן יו"ר קבוצת דלק ללא תמורה או החזר הוצאות ■ הזמן חלף ודירקטוריון החברה החליט שהגיע הזמן לשלם לתשובה ג'וניור עבור עבודתו

לא מעט בעלי שליטה בחברות ציבוריות דואגים להעסיק את ילדיהם בתפקידים שונים בחברות. אחד מהם הוא יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק , שלפני כשלוש שנים מינה את בנו אלעד תשובה לכהן כסגן יו"ר קבוצת דלק, ללא תמורה או החזר הוצאות. הזמן חלף, ודירקטוריון החברה החליט שהגיע הזמן לשלם לתשובה ג'וניור עבור עבודתו.

מזימון לקראת האסיפה הכללית שפרסמה היום דלק, עולה כי אלעד תשובה יקבל בתפקידו כסיו"ר גמול דירקטורים בסכומים השווים לסכום המרבי לתגמול השנתי ולסכום המרבי לתגמול ההשתתפות לדירקטור חיצוני, לפי חוק החברות.

בתרגום למספרים, מדובר על תגמול שנתי כולל של 98,760 שקל עבור 60% משרה. יתרת זמנו של אלעד תשובה מוקדשת לפעילותו כיועץ פיתוח עסקי בקבוצת תשובה. בנוסף, מכהן אלעד כדירקטור בדלק אירופה, דירקטור בהפניקס וכסגן יו"ר אלעד גרופ - זרוע הנדל"ן הפרטית של אביו.

מלבד התגמולים הללו, תעמיד החברה לאלעד תשובה שירותי משרד ומזכירות, הכוללים שכירות בבית אדר שבנתניה בו שוכנים משרדי החברה. העלות לחברה בגין שכירת המשרד ושכר המזכירה תעמוד על 10,000 שקל לחודש.

בנוסף, תשתתף דלק (שוב, בשיעור של 60%) בעלות אחזקת רכב עבור אלעד, המוערכת בסכום חודשי של 5,000 שקל. בסיכום כולל, מעריכה קבוצת דלק כי עלות העסקתו של אלעד תשובה תעמוד על 335 אלף שקל בשנה.