לי קופר יוצאת במהלך שיווקי בכדי לקדם את מכירות ה
ג'ינסים: קבוצות רכישה. הרעיון הוא לקדם מכירה של כמות ג'ינסים באמצעות מתן
הנחות מדורגות בהתאם למספר הרוכשים. שיעור ההנחה נע בין 10% לג'ינס אחד ועד ל-40% עבור 4 ג'ינסים.
למעשה, שיעור ההנחה מותנה במספר פריטים ולא בהכרח במספר הרוכשים, אולם לדברי מנהלת השיווק של הרשת, עינת יונגר, כיוון שמספר הג'ינסים ברכישה אחת הוא נמוך בדרך-כלל ("אנחנו יכולים לספור על כף-יד אחת משפחות שנכנסות וקונות 4 ג'ינסים") - המהלך יאפשר מכירה של מספר רב של פריטים. המהלך יגובה בקמפיין אינטרנט.
רשת לי קופר נאלצה להתמודד בשנה האחרונה הן עם המיתון בשוק והן עם כניסה עמוקה יותר של רשתות האופנה לקטגוריית הג'ינסים.
"אין ספק שכל שוק הג'ינסים הממותג עבר שינויים. רשתות שלא התמחו בג'ינסים הבינו שכדי לדבר לצעירים צריך לדבר בג'ינס, והן נכנסו לקטגוריה", אומרת יונגר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.