לי קופר יוצאת במהלך שיווקי חדש: קבוצות רכישה לג'ינסים

הרעיון הוא לקדם מכירה של כמות ג'ינסים באמצעות מתן הנחות מדורגות בהתאם למספר הרוכשים ■ שיעור ההנחה נע בין 10% לג'ינס אחד ועד ל-40% עבור 4 ג'ינסים

לי קופר יוצאת במהלך שיווקי בכדי לקדם את מכירות הג'ינסים: קבוצות רכישה. הרעיון הוא לקדם מכירה של כמות ג'ינסים באמצעות מתן הנחות מדורגות בהתאם למספר הרוכשים. שיעור ההנחה נע בין 10% לג'ינס אחד ועד ל-40% עבור 4 ג'ינסים.

למעשה, שיעור ההנחה מותנה במספר פריטים ולא בהכרח במספר הרוכשים, אולם לדברי מנהלת השיווק של הרשת, עינת יונגר, כיוון שמספר הג'ינסים ברכישה אחת הוא נמוך בדרך-כלל ("אנחנו יכולים לספור על כף-יד אחת משפחות שנכנסות וקונות 4 ג'ינסים") - המהלך יאפשר מכירה של מספר רב של פריטים. המהלך יגובה בקמפיין אינטרנט.

רשת לי קופר נאלצה להתמודד בשנה האחרונה הן עם המיתון בשוק והן עם כניסה עמוקה יותר של רשתות האופנה לקטגוריית הג'ינסים.

"אין ספק שכל שוק הג'ינסים הממותג עבר שינויים. רשתות שלא התמחו בג'ינסים הבינו שכדי לדבר לצעירים צריך לדבר בג'ינס, והן נכנסו לקטגוריה", אומרת יונגר.