חבס מכרה את בניין המשרדים והמסחר ליד רוטשילד 1 ב-58 מיליון שקל

המבנה, שנמכר למשקיע פרטי, כולל 3 קומות משרדים מעל קומת מסחר ששטחה כ-650 מ"ר ■ שטחה של כל אחת מקומות המשרדים הוא 790 מ"ר

חברת חבס מכרה לאיש עסקים פרטי את בניין המסחר והמשרדים שלצד פרויקט מגורי היוקרה רוטשילד 1, גם הוא בבעלות החברה. היקף העסקה - 58 מיליון שקל.

על אף מכירת הבניין תמשיך חבס לנהל את השכרת השטחים במבנה, שטרם החלה. זאת משום שחברת חבס מעוניינת לשמור על אופיו של פרויקט רוטשילד 1 באמצעות בחירת שוכרים.

המבנה שנמכר כולל שלוש קומות משרדים מעל קומת מסחר ששטחה כ-650 מ"ר. שטחה של כל אחת מקומות המשרדים הוא 790 מ"ר ושטחו הכולל של הבניין הוא כ-3,000 מ"ר.

הבניין כולל חניון תת קרקעי עם עשרות מקומות חניה.

דמי השכירות בבניין יחלו בכ-105 שקל למ"ר לחודש לשטחי המשרדים ו-270 שקל למ"ר לחודש עבור שטחי המסחר. דמי הניהול יעמדו על 3-4 דולר למ"ר.

מכירת הדירות בפרויקט רוטשילד 1 ומכירת בניין המשרדים והמסחר הניבו לחברה עד כה התקשרויות בהיקף כולל של כ-700 מיליון שקל. בפרויקט נותרה דירת פנטהאוז בשטח 1,480 מ"ר למכירה.

"מיקום חסר תחרות"

לדברי מנכ"ל חבס, אייל רגב, "בניין המסחר והמשרדים בסמוך לפרויקט רוטשילד 1 ממוקם במיקום חסר תחרות, בלב ליבו של מרכז העסקים והכלכלה של תל אביב. הבניין עוצב ונבנה באיכויות הגבוהות ביותר הקיימות, כמיטב המסורת של קבוצת חבס. מגיעות אלינו פניות רבות לשכירת שטחים בבניין ובימים אלה אנחנו עוסקים בבחינת לקוח ראוי.

מחפשים לקוח גדול

"הכוונה היא לחתום עם לקוח גדול שישכור את המבנה כולו. לחילופין נבחנת התקשרות עם שניים עד שלושה שוכרים פוטנציאליים לכל היותר". *