אלי רייפמן: אוכל להעביר את מניותיי באמבלייז רק בסוף אפריל 2010

בדו"ח לביהמ"ש ציין רייפמן כי השיג התקדמות משמעותית בחשיפת השרשורים שיובילו למניות ■ ממליץ לעו"ד ארז ולכנ"ר לשכור מומחה באנגליה, "עקב בורותם המוחלטת בנוגע לדרך היחידה והטובה ביותר להגיע למניות"

יו"ר אמבלייז , אלי רייפמן, טוען כי אין שום דרך הידועה לו שמאפשרת את העברת מניותיו באמבלייז למנהל המיוחד לפני סוף אפריל 2010, לכל המוקדם.

רייפמן הגיש לבית המשפט המחוזי בתל-אביב דו"ח על חשיפת השרשורים של מניותיו, כפי שנמסר לו על-ידי חברת הרישומים באנגליה, וציין כי הושגה התקדמות משמעותית בחשיפת השרשורים שיובילו למניות.

לדבריו, לא ניתן להעביר את המניות בפחות מ-6 עד 12 חודשים של תהליך חשיפה, וישנן בין 7 ל-10 רמות שרשור, שייחשפו רובן ככולן עד סוף אפריל 2010 - אז יהיה ניתן להגיע למוטבים הסופיים שמחזיקים במניות על שמו באופן ישיר.

רייפמן שוחרר לפני כשבועיים על-ידי השופטת ורדה אלשיך מהמאסר בו היה נתון למעלה מ-50 יום, תוך הפקדת ערבות של 2 מיליון שקל. זאת, כדי שיוכל לפעול לאתר את מניותיו באמבלייז ולהעבירן למנהל המיוחד לנכסיו, עו"ד איתן ארז. רייפמן נדון למאסר לאחר שסירב לחתום על ייפוי-כוח, המורה ל-14 הנאמנים באנגליה, המחזיקים במניות, להעביר אותן לעו"ד ארז כפי שהורה בית המשפט.

בדו"ח שהגיש על פעולותיו לאיתור המניות, מציין רייפמן כי כל תקופת מאסר נוספת תבלום את ההתקדמות בחשיפת השרשורים של מניותיו ותגדיל משמעותית את הסיכון לאבד אותן עקב מעילה על-ידי מנהלי הנאמנויות.

רייפמן ממליץ לעו"ד ארז ולכנ"ר לשכור שירותי מומחה באנגליה לעניין, "עקב בורותם המוחלטת בנוגע לדרך היחידה והטובה ביותר להגיע למניות".

הוא מתחייב גם לחתום על כל מסמך שיבקש עו"ד ארז, כדי לסייע בדרך העברת המניות המהירה והקצרה ביותר שיראה לנכון לפעול בה. (פש"ר 3000/08).