מגדל נכנסת להשקעה בפריורטק ומקבלת אופציות בקמטק

מגדל תזרים לפריורטק 11.1 מיליון שקל כנגד 10% מההון, ותקבל אופציות ל-3.9% מהחברה הבת קמטק

מגדל ביטוח תזרים לפריורטק 11.1 מיליון שקל, שישמשו לפריורטק לצורך הרחבת הפעילות של חברה בת בסין. פריורטק, בניהולו של יותם שטרן, נסחרת בבורסה של תל-אביב לפי שווי שוק של 100 מיליון שקל, והיא פעילה בתחום המעגלים המודפסים באמצעות החברות הבנות שלה. פריורטק היא בעלת השליטה (64%) בחברת קמטק הדואלית, שמנוהלת על-ידי רפי עמית, והיא מחזיקה גם ב-68% מ-PCB טכנולוגיות וב-100% מאמיטק. אל מפעל של אמיטק בסין תוזרם השקעתה של מגדל.

בשלב הראשון תמכור פריורטק למגדל קרוב ל-1.1 מיליון מניות רגילות, שיהוו כ-10% מהון המניות של פריורטק. המניות שיימכרו הן כיום מניות רדומות, והמחיר למניה בעסקה נקבע על 10.21 שקל - שהיה מחיר הנעילה ביום שלפני חתימת העסקה.

במקביל למכירת המניות, פריורטק תקנה למגדל אופציה לרכוש כ-1.1 מיליון מניות של החברה הבת קמטק, כלומר כ-3.9% מהון המניות של קמטק. מחיר המימוש של האופציות הוא 5.62 שקל למניה, גבוה ב-15% ממחיר הנעילה ביום שלפני חתימת העסקה. האופציות יפקעו בסוף יוני 2012, ומגדל תוכל לממש אותן בכל עת עד לפקיעתן. האופציות הן למניות קיימות של קמטק, שכיום מוחזקות על-ידי פריורטק.

קמטק מייצרת מערכות בדיקה למעגלים מודפסים ומערכות בדיקה לתעשיית השבבים. לאחרונה הודיעה החברה על רכישת סלע, חברה פרטית שנשלטת על-ידי אלרון, תמורת סכום עד 9.5 מיליון דולר. סלע מפתחת מערכות לניתוח כשלים, המשמשות לבקרת תהליכי הייצור של מוליכים למחצה.

זו אינה השקעתה הטכנולוגית הראשונה של מגדל. בספטמבר השנה הודיעה על רכישת 4.9% מכלל תעשיות ביוטכנולוגיה תמורת 40 מיליון שקל. השקעותיה של מגדל מנוהלות על ידי ענת לוין, המשנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת ההשקעות והאשראי.