גולשי הפייסבוק של "גלובס" קיבלו באחרונה הצעה מפתיעה: משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי הציע לגולשים, גם לכאלה ללא ניסיון קודם, משרה של קופירייטר.
הגולשים הוזמנו להציע לחבריהם הזדמנות "לעבוד באחד מהמשרדים הגדולים ביותר בארץ. להיות שותף לקמפיינים ענקיים, לבוא כל יום לאתגר חדש ולעבוד עם האנשים היצירתיים והמוכשרים ביותר בארץ", לשון ההזמנה.
הממליץ המצליח ביותר, שיביא את מספר המועמדים הגבוה ביותר למשרה, יקבל מכשיר iPhone חדש מדור 3 באדיבות "זרם" - רשת חברתית למציאת עבודה. ה"חבר" שימצא מתאים יקבל את הג'וב במשרד הפרסום.
מנהל המדיה החברתית של "גלובס", אליאב אללוף, מסר כי המבצע, שנערך במסגרת קידום ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" שתיערך בשבוע הבא במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב, משך כבר ביום הראשון להכרזה מאות מתעניינים.
פרטים נוספים על המבצע אפשר למצוא בעמוד הפייסבוק של "גלובס": http://www.facebook.com/Globes1
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.