בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 1.8 מיליון שקל

במקום השני - המשביר לצרכן עם השקעה של 1.52 מיליון שקל, ואחריה א.ל.מ עם השקעה של 1.39 מיליון שקל

אומרים שאם יש סיבה טובה, תמיד יהיה מבצע. במילים אחרות, בכל פעם שחברה מוצאת סיבה טובה להוריד מחירים, מבלי להתחייב עליהם לתמיד, היא תשמח לעשות זאת. ומה יותר טוב מסיום שנה?

לקראת סיום 2009, ולאחר שהוציאה עשרות מיליוני שקלים על פרסום, נותנת ענקית התקשורת בכחול בזק את הבליץ הפרסומי הסופי, ומסתערת. החברה עולה השבוע בקמפיין אגרסיבי באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, המכיל חבילת תקשורת הכוללת אינטרנט, רשת אלחוטית וקו טלפון עם 500 דקות שיחה, במחיר אטרקטיבי. כל זאת קורה במקביל לסיומו של קמפיין הטריפל של HOT.

הקמפיין הנוכחי הוא גל נוסף השנה של פרסום חבילת התקשורת של בזק, והפעם לראשונה כולל את ה-NGN בתוכו.

גם המשביר לצרכן, שלא הפסיקה לפרסם בשום חודש מחודשי 2009, לוקחת חלק בחגיגות סיום השנה עם שלל מבצעים במגוון תחומים ומחלקות באמצעות מקאן-אריקסון. במשביר אפילו מחזירים את קמפיין "שקית ההפתעות" עם מורן אטיאס.

א.ל.מ. מקנחים גם הם את השנה עם קרנבל החשמל המסורתי בגני-התערוכה, שמלווה בפרסום מבוסס עיתונות, רדיו ומעט טלוויזיה בסופשבוע ברשת, באמצעות רגב-קויצקי.

חג החנוכה נותן אף הוא סיבות טובות גם הוא למבצעים והנחות: ישראכרט ממשיכים לבלוט השבוע באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי עם הנחות תמורת נקודות למבצעי חנוכה, ומגה, באמצעות שטרית מדיה גרופ, יוצאת ב"פסטיבל חנוכה" המבוסס על שיתוף-פעולה עם שטראוס ומקנה פרסים אטרקטיביים.

לסיום נספר כי 3 הקמפיינים המובילים בפריים-טיים בטלוויזיה בשבוע החולף היו של בזק עם חבילת התקשורת, ביטוח ישיר המעניקים 15% בכיכובו של אבנר גדסי, וסלטי צבר עם סלטי השף של רפי כהן. חג חנוכה שמח.

המותגים המושקעים

1. בזק - 1,885,379 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

2. המשביר לצרכן - 1,526,452 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

3. א.ל.מ - 1,399,348 שקל - באמצעות רגב-קויצקי

4. ישראכרט - 1,280,009 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

5. מגה - 1,123,226 שקל - באמצעות שטרית מדיה גרופ

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 4/12/09 - 10/12/09.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.