"הכרם" תשקיע 1.2 מיליון שקל בקמפיין לוודקה אבסולוט לקראת הסילבסטר

הקמפיין כולל מגזינים, אינטרנט, שלטי חוצות וכן פרסום בבארים ובמועדונים באמצעות "לעומק התודעה" ■ בנוסף תשיק החברה בישראל את "אבסולוט רוק" במהדורת אספנים

חברת הכרם תשקיע כ-1.2 מיליון שקל בפעילות שיווקית למותג "וודקה אבסולוט" לקראת הסילבסטר. בנוסף תשיק החברה בישראל את "אבסולוט רוק" - מהדורת אספנים לקראת הסילבסטר.

הקמפיין כולל מגזינים, אינטרנט, שלטי חוצות וכן פרסום בבארים ובמועדונים באמצעות "לעומק התודעה". בנוסף, מעצב מטעם הכרם יעצב כ-50 חנויות אלכוהול ברחבי הארץ.

בקמפיין האינטראקטיבי באינטרנט יוכלו הגולשים "להפוך" לכוכבי רוק ולהופיע מול קהל וירטואלי בקליפ ברוח הקמפיין, אותו יוכלו להעביר לחברים, ואף לזכות בכניסה לאירוע "אבסולוט רוק" בו יופיעו להקת "משינה" ורמי פורטיס.