הדרמה באקסאנט: ורטהיימר, אוורגרין וירון עדיין לא שילמו לעובדים

למרות צו בית המשפט, דירקטוריון החברה התנגד להעברת הכסף ■ הסיבה היא הצורך לתאם העברת נכסים הנמצאים בידי החברה-האם האמריקנית, Exanet Inc, ובעיקר חלק מהקניין הרוחני

הדרמה בחברת הסטארט-אפ אקסאנט עדיין לא הסתיימה.

למרות שלפי צו בית המשפט בעלי המניות העיקריים בחברה - מיקרודנט של איתן ורטהיימר, קרן אוורגרין וד"ר גיורא ירון - יזרימו לחברה מיליון דולר עד אתמול בצהריים, התנגד אתמול דירקטוריון החברה להעברת הכסף.

הסיבה, כך על פי הודעה שהעבירו בעלי השליטה באמצעות עו"ד רונן מטרי ממשרד מטרי מאירי, היא הצורך לתאם העברת נכסים הנמצאים בידי החברה-האם האמריקנית, Exanet Inc, ובעיקר חלק מהקניין הרוחני.

עד שתוסדר העברת הנכסים לידי החברה הישראלית, מזרימים בעלי המניות לחברה 300 אלף שקל המיועדים למתן שירותי תמיכה ללקוחות החברה בחודש הקרוב.

היום חזרו 35 עובדי החברה בתחומי הפיתוח והתמיכה לעבוד באקסאנט, על-פי התוכנית של המפרק הזמני, ארז חבר, ממשרד עמית, פולק, מטלון.

חבר איננו מרוצה מההתפתחות: "התוכנית הייתה להחזיר את החברה לחיים ל-60 יום ואז למכור את החברה. אם בעלי המניות לא יזרימו את הכסף אשחרר את העובדים", אמר ל"גלובס".

בשבוע שעבר הודיעה החברה על הפסקת הפעילות עקב מחסור בכספים ואי-יכולתה לעמוד בהתחייבויות הכספיות לקרן קראוס, לה היא חייבת 10 מיליון דולר.

80 עובדי החברה לא פוטרו באופן פורמלי, והם מקווים כי יימצא בזמן הקרוב רוכש לחברה שיאפשר את המשך העסקתם.