דורי מדיה ו
סלקום עומדות לחתום על עסקת מכירת הפורמט "מגודלים" לשני גופים מרכזיים ב
טורקיה וב
יוון.
הפורמט נמכר סביב העולם תחת השם UMAN, ובדורי מדיה מנהלים מגעים בתהליכים שונים מול 15 מדינות סביב העולם, בהן גם יפן ומדינות נוספות.
עד כה נחתמה עסקה אחת סביב "מגודלים" מול ספרד, שם נמכרה תוכנית הריאליטי לחברת הסלולר Buongiorno.
בניגוד לעסקה זו, ביוון אמורה דווקא רשת טלוויזיה לרכוש את הפורמט. לדברי נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, נדב פלטי, שני הגופים בשתי המדינות הים-תיכוניות כבר השיגו נותני חסות בסדר גודל רחב להעלאת הריאליטי האינטרנטי.
"מגודלים" הופקה בישראל באוגוסט האחרון וזכתה להצלחה בעיקר בני-נוער וצעירים.
מדובר בריאליטי חדשני במסגרתו 8 צעירים נסגרים באולפן ומשמשים כמעין "טמגוצ'י אנושי". הצופים, באמצעות האינטרנט, מקבלים החלטות באשר לקורותיהם של המשתתפים בתוך האולפן, ולהם אין כל מגע עם העולם החיצון.
פלטי אישר את הפרטים ואמר כי להערכתו "כל 15 המדינות יחתמו בסוף במהלך 2010".
סמנכ"ל השיווק של סלקום, עדי כהן, מסר בתגובה: "אנו שמחים שהפורמט שפיתחנו זוכה להצלחה ונמכר למדינות שונות. אני מאמין כי זו רק ההתחלה, ובקרוב נעלה עם הפקה חדשה ויוצאת דופן".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.