י.ח דמרי החלה לשווק את פרויקט "דמרי TRIO" בנתניה

מדובר במתחם של שלושה מגדלי מגורים בני 26 קומות כל אחד, שיכלול בסך הכל 295 יחידות דיור

חברת הבנייה י.ח דמרי מדווחת כי החלה לשווק את פרויקט "דמרי TRIO" בנתניה, מתחם של שלושה מגדלי מגורים בני 26 קומות כל אחד, שיכלול בסך הכל 295 יחידות דיור.

הפרויקט ממוקם בצומת הרחובות האר"י והקליר, מערבית לכביש החוף. במתחם מוצעות למכירה דירות בנות 4 ו-5 חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים, הכוללים חניה תת-קרקעית ומחסן. מחיר דירת 4 חדרים בקומה 13 בפרויקט, בשטח של 110 מ"ר נטו, עם מרפסת שמש של 12 מ"ר, מסתכם ב-1.25 מיליון שקל. מתחם המגורים כולל פארק של 4 דונם.

לדברי מנהל השיווק של דמרי, עמוס דבוש, קהל היעד של הפרויקט הוא בעיקר "זוגות צעירים מאזור גוש דן והשרון שיכולים לאפשר לעצמם כספית את הרכישה, או כאלה המתגוררים בנתניה ומעוניינים לשדרג את איכות חייהם".

נציין כי, חברת י.ח. דמרי בונה פרויקט מגורים נוסף בעיר נתניה, בשכונת "עיר ימים", שנקרא "דמרי על הים". החברה, שבשליטת יגאל דמרי, מעורבת כיום בבניית מאות יחידות דיור ב-16 פרויקטי בנייה בערים נתניה, מודיעין, יבנה, ראשון לציון ובשכונת הר חומה בירושלים. ברבעון השלישי של 2009 מכרה דמרי 113 יחידות דיור במחיר ממוצע של מיליון שקל לדירה. החברה שילשה את הרווח הנקי שלה ברבעון השלישי.