אלווריון זכתה בחלק מפרויקט גדול בהודו; מיליוני דולרים הכנסות

ההכנסות הצפויות מהעסקה - בין מיליוני דולרים בודדים לעשרות מיליוני דולרים ■ העסקה - עם BSNL, אחת מחברות התקשורת הגדולות ביותר בהודו

אלווריון זכתה בנתח מפרויקט ה-WiMAX הגדול של BSNL ההודית, כך עולה מפרסום של חברה הודית שזכתה גם היא בחלק מהפרויקט. ככל הנראה, חלקה של אלווריון בפרויקט עשוי להגיע לעשרות מיליוני דולרים.

אלווריון מספקת פתרונות תקשורת אלחוטית בפס רחב ומתמקדת בטכנולוגיית ה-WiMAX. ספקית התקשורת ההודית BSNL מתכננת כבר תקופה ארוכה לפרוש רשת WiMAX כלל-ארצית בהודו, ולאחר מספר עיכובים היא בחרה בספקי הציוד שלה. אחת מהן היא Gemini Communications שנסחרת בבורסה ההודית, והיא דיווחה שיחד עם החברה הבת שלה היא זכתה ב-40% מהעסקה, ותקבל 4.35 מיליארד רופיות (כ-93 מיליון דולר). ג'מיני הייתה זו שהציעה את המחיר הנמוך ביותר במכרז. ZTE הסינית הציעה את המחיר השני הנמוך ביותר, המחיר שהציעה Harris Startex היה השלישי ברשימת המחירים הנמוכים ושל אלווריון - הרביעי. ZTE, האריס ואלווריון יחלקו ביניהן את 60% הנותרים מהפרויקט - כלומר יזכו בסך הכל בנתח של כ-140 מיליון דולר, שיחולק ביניהן. נראה שאלווריון, שהציעה את המחיר הגבוה מבין שלוש החברות, תקבל בהתאם נתח קטן יותר בפרויקט, וההכנסות שלה ממנו ינועו בין מיליוני דולרים בודדים לעשרות בודדות של מיליוני דולרים.

BSNL היא אחת מחברות התקשורת הגדולות ביותר בהודו, והיא מספקת שירותי תקשורת נייחת, ניידת וחיבור לאינטרנט. ארבע החברות יספקו לה ציוד WiMAX נייד שתואם לתקן התקשורת האלחוטית 802.16e.

אלווריון נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב לפי שווי שוק של 230 מיליון דולר. את החברה מנהל ערן גורב, שהחליף לאחרונה את צביקה פרידמן.