טראיינה מרחיבה את פעילותה עם הבנקים המובילים בעולם

מדובר בשנת הפעילות הראשונה ■ החברה חתמה על הסכם עם בנק נמורה היפני ■ גם קרדיט סוויס מרחיב פעילותו ברשת ה-HARONY של טראיינה

חברת ההיי-טק הישראלית טראיינה הסטנדרט לעיבוד הודעות שלאחר ביצוע עסקאות מט"ח הודיעה כי בנק נמורה היפני, שהינו בנק השקעות עצמאי הגדול בעולם בחר בפתרון HARMONY שלה להפצת הודעות אלקטרוניות ללקוחותיה.

מרטין זינקין, ראש מחלקת המסחר האלקטרוני של נמורה, אמר שהמהלך עולה בקנה אחד עם מחייבות הבנק לאספקת פתרונות הטובים מסוגם ללקוחותיו. "בעזרת הטכנולוגיה של טראיינה, לקוחותינו יוכלו לקבל את העסקאות בזמן אמת, ללא המאמץ והסיכון הכרוכים בהזנה ידנית של העסקאות. הלקוחות יוכלו להתחבר במהירות ובקלות, וע"י כך יוכלו להשקיע את מיטב מרצם בעסקי הליבה שלהם במקום להשקיע זמן בעיבוד הודעות מסחר".

מנכ"ל טראיינה, גיל מנדלזיס, אמר: "נמורה נמצאת בקדמת הטכנולוגיה של בתי השקעות ואנו שמחים שהם בחרו בטראיינה להפצת הודעות אלקטרוניות ללקוחותיהם".

בנק נמורה מתכנן לספק פתרון STP ללקוחותיו דבר שיעזור להם לשיפור את היעילות תפעולית ולהקטין את הסיכון.

בנוסף, ללקוחות של נמורה תהיה נגישות למכלול הפתרונות של HARMONY דבר שיאפשר להם לשפר את תהליך העיבוד שלאחר ביצוע העסקה.

בנוסף, גם בנק קרדיט סוויס מרחיב פעילותו ברשת ה-HARONY של טראיינה. הבנק ישתמש ב-Netlink של טראיינה לשרות הלקוחות הקימעונאיים במסחר במט"ח. הפיתוח יאפשר לקרדיט סוויס מעקב רציף בזמן אמת אחרי כל עסקת מט"ח בודדת - דבר שיאפשר לבנק לעקוב ולנהל את החשיפות שלו למט"ח.

על פי הערכות בענף מדובר בהכנסות של למעלה מחצי מליון דולר בשנת הפעילות הראשונה.