טאואר מעלה את תחזית המכירות לרבעון לכ-100 מיליון דולר

העלאת התחזיות - לנוכח השלמת השלב הראשון בחוזה עם החברה האסיאתית ■ החברה צופה כעת כי מכירות הרבעון הרביעי יהיו בין 98 מיליון דולר ל-102 מיליון דולר, גבוהות מתחזית המכירות הקודמת שעמדה על 90 מיליון דולר ל-94 מיליון דולר

לאחר ש"גלובס" חשף לפני פחות מחודש על חוזה ענק באסיה, מודיעה היום (ב') טאואר כי צופה שמכירות הרבעון הרביעי לשנת 2009 יהיו גבוהות מהתחזית אותה סיפקה בנובמבר נוכח השלמת השלב הראשון בחוזה עם החברה האסיאתית.

נזכיר כי במסגרת החוזה, מספקת טאואר לחברה ידע ופתרונות ייצור על-מנת להרחיב את כושר הייצור במפעלי הסמיקונדקטור שלה ותקבל כ-130 מיליון דולר ברוטו במזומן, בעיקר במהלך שנת 2010, שנת ההסכם הראשונה.

החברה צופה כעת כי מכירות הרבעון הרביעי יהיו בין 98 מיליון דולר ל-102 מיליון דולר, גבוהות מתחזית המכירות הקודמת שעמדה על 90 מיליון דולר ל-94 מיליון דולר, כאשר אמצע הטווח מייצג עלייה של 26% בהשוואה לרבעון הקודם ו-29% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, ומהווה שיא מכירות בהיסטוריה של החברה.

ראסל אלוונגר, מנכ"ל החברה מסר כי "להיות בטווח מכירות של 100 מיליון דולר זהו הישג משמעותי עבור החברה. אנו צופים המשך צמיחה במכירות גם ברבעונים הבאים במהלך שנת 2010 מעבר לרמה זו".