"גלובס" משיק את "פאנל הבכירים של גלובס" באינטרנט

זאת בשיתוף Blueberries Panel ומכון המחקר מותגים ■ בכירי המשק והכלכלה בישראל יביעו בפאנל את דעתם בנושאים שעל סדר היום, באמצעות סקרים שיישלחו לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם

"גלובס", בשיתוף Blueberries Panel ומכון המחקר מותגים, משיקים את "פאנל הבכירים של גלובס".

מדובר בפאנל אינטרנטי המורכב מבכירי המשק ומבכירים בארגונים, והוא ישקף את דעתם בנושאים הרבים העולים על סדר היום הכלכלי-עסקי בישראל. "גלובס" הוא גוף התקשורת הראשון המגייס את צמרת המשק לפרויקט מסוג זה.

הפאנל יאפשר לבכירים להשפיע ולהביע את דעתם באופן אנונימי, באמצעות סקרים שיישלחו לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם. חברות וארגונים שירצו לקבל תמונת מצב לגבי נושא כזה או אחר יפנו לפאנל, וזה יבנה את השאלות ואת אופי הסקר לפי הצרכים הייחודיים של כל אחד מהם.

האנשים המרכיבים את "פאנל הבכירים של גלובס" באים ממגוון רחב של תחומים: כספים, שיווק, מכירות, רכש ולוגיסטיקה, מערכות מידע, משאבי אנוש, שירות ועוד.

Blueberries Panel היא קהילת מחקר אינטרנטית הפעילה משנת 2006, המתמחה במחקרי שוק המתבצעים על גבי פלטפורמת האינטרנט, ומהווה את השלוחה הישראלית של חברות פאנל מן הגדולות בעולם.

מכון המחקר מותגים מבצע מחקרים וסקרים עבור גופים מהמובילים במשק הישראלי, ביניהם חברות שיווק, משרדי פרסום, חברות יעוץ שיווקי ואסטרטגי.