הנהגת חמאס מתכנסת בכדי להכריע בעסקת גלעד שליט

העיתון הפלסטיני "אל-מנאר", הרואה אור במזרח ירושלים, מדווח הבוקר כי עם הגעתו של המתווך לרצועה, התכנסה הנהגת חמאס ולדון בפרטי פרטים בתשובה שגיבש "פורום השביעייה"

הנהגת חמאס מתכנסת להכריע בעסקת גלעד שליט: המתווך הגרמני הגיע הבוקר (ד') לרצועת עזה והעביר לראשי הארגון את התשובה המסוייגת של ישראל בעניין עסקת שליט. כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי המתווך עצמו יעזוב היום את האזור לחופשת חג המולד בגרמניה, אך אנשיו יישארו בעזה על מנת לקבל את תשובת החמאס.

העיתון הפלסטיני "אל-מנאר", הרואה אור במזרח ירושלים, מדווח הבוקר כי עם הגעתו של המתווך לרצועה, התכנסה הנהגת חמאס ולדון בפרטי פרטים בתשובה שגיבש "פורום השביעייה". במקביל להתכנסות בעזה, גם ראשי הארגון בדמשק מתכנסים על מנת להתעדכן בפרטים.

"המתווך ישוב לישראל בלילה שבין שבת לראשון על מנת להמשיך את משימתו", אמרו הבוקר גורמים פלסטיניים, והוסיפו כי "לאחר שיקבלו את התשובה בעזה, תצא משלחת של החמאס לדמשק - על מנת להצביע על ההחלטה".

הגורמים הפלסטיניים ציינו כי בשל מכבש הלחצים הכבד של מצרים וגרמניה על החמאס, ביקשו אנשיו מהמתווך להקל עליהם במעט, ולאפשר להם לנהל בשקט גם את המגעים עם ראשי האסירים בבתי הכלא הישראליים.