פלאפון במהלך "הכל כלול": תציע חבילות תוכן ב-59.90 שקל לחודש

לראשונה בשוק הסלולר בישראל: פלאפון מתחילה למכור חבילות תוכן סלולרי ללא הגבלה במחיר חודשי קבוע ■ החבילה כוללת ניווט, מוזיקה, טלוויזיה וגלישה חופשית מחוץ לפורטל עד 1 גי'גה בחודש

לראשונה בשוק הסלולר, חברת פלאפון משנה את המודל הכלכלי של שימוש בצריכת תוכן סלולרי ומתחילה למכור חבילות תוכן במחיר קבוע.

מדובר במהלך חשוב, שיביא קרוב לוודאי גם את מתחרותיה של פלאפון להתייחס אליו, שכן המגמה של צריכת תוכן ללא הגבלה תמורת תשלום קבוע תלך ותתרחב בארץ ובעולם.

במסגרת המהלך מכניסה פלאפון את כל עולם התוכן והאפליקציות שלה במודל של חבילת "הכל כלול", המאפשר גלישה ושימוש חופשי בכל התכנים והשירותים המוצעים בחבילות ב-59.90 שקל לחודש.

במסגרת חבילת "הכל כלול" יוכלו לקוחות פלאפון ליהנות מחבילה הכוללת מגוון עצום של תכנים ואפליקציות לשימוש חופשי וללא הגבלה, בהם: Super TV 60 ערוצי טלוויזיה בסטרימינג, MUSIX 300 אלף שירים להאזנה מהסלולר או מהמחשב, GPS נוויגיטור, שירות שיר בהמתנה, גיבוי ספר טלפונים, גלישה חופשית בפורטל פלאפון, חבילת גלישה בנפח GB1 ועוד.

השירותים הינם בהתאם לתמיכת המכשיר. לשם השוואה, רק דמי השימוש עבור שירותי הניווט או המוזיקה עומדים על כ-20 שקל לחודש, כך שבסך-הכל מדובר בחבילה מאד אטרקטיבית.

פלאפון מבטיחה כי המחיר לגלישה כולל גלישה חופשית מחוץ לפורטל שלה עד 1 ג'יגה. אמנם לא מדובר בנפח גלישה גבוה, אך הוא מהווה את תחילתה של מהפכה בשינוי הרגלי הצריכה של המשתמש הסלולרי בארץ.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, מסר היום (א'): "אנו מציעים מודל מהפכני המאפשר ללקוחותינו להתנסות מקרוב בכל השירותים והתכנים הטובים ביותר בענף הסלולר, ללא הגבלה, תוך חיסכון משמעותי של עשרות שקלים מדי חודש. הבטחנו ללקוחותינו 'עולם אחר', ואנו שמחים לעמוד בהבטחתנו".