בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל

במקום השני - רנו סימבול, שהעלתה השבוע קמפיין בכיכובו של הפרזנטור עידו רוזנבלום, עם השקעה של כ-1.7 מיליון שקל בפרסום OFFLINE

בנק הפועלים מחזיר השבוע את "דן חסכן" המיתולוגי, לאחר הפסקה של 10 שנים. הבנק מציע באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי שלל מסלולי השקעה וחיסכון עתידי, ואף מחלק קופות חיסכון לגיל הרך, ברוח הזמנים ההם. ומכיוון שבגיל הרך עסקינן, מעלה הבנק לאוויר גם אתר אינטרנט עם משחקים המלמדים את הזאטוטים חיסכון מהו. המהלך הפרסומי עלה לבנק 2 מיליון שקל בשבוע החולף.

עוד חברה שמשקיע בצעירים מתוך מטרה ללוות אותם גם בשלבי חייהם הבוגרים היא תנובה, המשיקה באמצעות מקאן-אריקסון את יופלה שטוזים. "שטוזים", מבית מדרשה של הסופרת דתיה בן-דור, הוא מיקס בין שטויות וחרוזים, והחברים מתנובה החליטו על מוצר שיהיה מיקס בין יוגורט לגבינה תוך שימוש בעולם התוכן והשפה שיצרה הסופרת, ויצרו קמפיין שמושך את העין ואת האוזן.

רנו שמה דגש השנה בעיקר על פרסום דגם רנו סימבול, והשבוע עלה לאוויר בווליום גבוה ובקו ישראלי יותר קמפיין בכיכובו של הפרזנטור עידו רוזנבלום. רוזנבלום, ששובץ על-ידי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שזכה רק בשבוע האחרון בתקציבי XL ונירלט, פונה אל נקודת החולשה של הנהג הישראלי - ומבטיח: "המכונית לא תראה מוסך". נחזיק אצבעות.

פרסום OFFLINE

1. בנק הפועלים - 1,969,078 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

2. רנו - 1,736,699 שקל - באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב

3. שופרסל - 1,557,039 שקל - באמצעות גיתם BBDO

4. תנובה - יופלה - 1,400,187 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

5 .yes - כ-1,352,973 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

* הנתונים מתייחסים לתאריכים: 18/12- 24/12.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.