חטיבת בדק מטוסים של התעשייה האווירית (תע"א) קיבלה אישורי Supplemental Type Certificate (STC) מטעם רשות התעופה האזרחית הישראלית (CAAI) ומרשות התעופה האמריקאית (FAA) להסבת מטוסים מסוג B767-300 מתצורת נוסעים למטעןBDSF (Bedek Special Freighter).
המטוס המוסב שייך לחברת EuroAtlantic מפורטוגל, המספקת שירותים בתחום התעופה כמו טיסות שכר, הובלה, ביטוח ואחזקה.
מתע"א נמסר, כי מטוסי B767-300 מתצורת BDSF עומדים בכל הדרישות והתקנים המחמירים של רשויות התעופה האזרחיות, האמריקאית והישראלית ונחשב לחסכוני לתפעול, וככזה השומר על ערכו בשוק הסבות המטוסים לאורך זמן.
פרויקט ההסבה פותח ע"י חטיבת בדק מטוסים עבור חברת M&B Conversions הממוקמת בדבלין, אירלנד. זוהי חברה משותפת לתע"א וחברת Mitsui היפנית, שחתמו בשנת 2007 על הסכם להקמת מיזם משותף לביצוע הסבות מטוסים מסוג בואינג 767-300 מתצורת נוסעים לתצורת מטען מיוחדת (SF).
לאחר סיום הבדיקות הנדרשות ותהליך הרישיון מול הרשויות, הטיסו טייסי הניסוי של התע"א את המטוס המוסב לתצורת מטען ודיווחו כי הטיסה עברה בהצלחה עפ"י כל הקריטריונים שנבדקו. מטוס נוסף מסוג B767-300 מוסב בימים אלו במתקני התע"א בישראל.
מתע"א נמסר, כי חטיבת בדק מטוסים של התעשייה האווירית משמשת כאחד המרכזים הגדולים בנושא הסבות מטוסי נוסעים למטען במגוון מטוסים כגון: B747 ,B757 ,B767, MD-11 , B737 וביכולתה לספק ללקוחות שירותים נלווים רבים.
בדק מטוסים משמשת כספק לשירותים כוללים למטוסי נוסעים ומטען. על לקוחותיה נמנים חברות החכרת מטוסים, חברות תעופה, יצרני מטוסים וחברות הטסת מטענים. המתקנים של בדק מספקים מגוון רחב ומלא של שירותי תחזוקה ושיפוץ, ומטפלים במגוון מטוסים רחבי וצרי גוף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.