ימים טובים הגיעו לסקרמנטו: מוכרים כרטיסי עמידה

בארבעת המשחקים האחרונים של קבוצתו של עמרי כספי, כולל המשחקים מול קובי בראיינט ולברון ג'יימס, עלה ממוצע הצופים ב-34% בהשוואה ל-12 משחקי הבית שפתחו את העונה

ההצלחה של סקרמנטו קינגס מתחילת העונה מתחילה להביא את הקהל שלה ל"ארקו ארינה". בארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה (כולל המשחקים מול לוס אנג'לס לייקרס של קובי בראיינט וקליבלנד קבאלירס של לברון ג'יימס), עלה ממוצע הצופים ב-34% בהשוואה ל-12 משחקי הבית שפתחו את העונה.

ההפתעה הגדולה יותר נרשמה במשחק בשבת מול הלייקרס. מתברר שהקינגס לא הצליחו לעמוד בדרישה של האוהדים לכרטיסים ונאלצו למכור עוד 200 כרטיסי עמידה. זאת הפעם השנייה בלבד מזה שנתיים שהקינגס מוכרים כרטיסי עמידה.

"הקהל מגיב בצורה יוצאת דופן לחבורה הצעירה והמרגשת שמשחקת בקבוצה, ואנחנו רוצים לתת לכמה שיותר אוהדים אפשרות להיכנס לאולם", אמר הבעלים של הקבוצה גאבין מאלוף. מלבד משחק הפתיחה מול ממפיס בחודש אוקטובר, ארבעת המשחקים האחרונים ב"ארקו ארינה" היו הכי נצפים העונה מבחינת קהל ביציעים.