תפוז רכשה 50.1% מאתר הילדים Myfirsthomepage ב-820 אלף ש'

האתר פופולרי בקבוצת הגיל 3 עד 14 ■ 660 אלף שקל ישולמו במועד השלמת העסקה, והיתרה תשולם במהלך השנה ■ תפוז תקים חברה-בת עם בעלת האתר אפרת פרידליך, ותספק לה שירותי פיתוח, פרסום וניהול

רכישה אחרונה ב-2009 בשוק האינטרנט הישראלי: תפוז אנשים דיווחה היום (ה') לבורסה בתל-אביב כי רכשה 50.1% מהבעלות באתר הילדים הפופולרי Myfirsthomepage.

סכום העסקה עומד על 820 אלף שקל, כאשר 660 אלף שקל ישולמו במועד השלמתה, והיתרה תשולם במהלך השנה הקרובה, בכפוף להשגת יעדים המעוגנים בהסכם.

מתפוז נמסר כי היא תקים חברה-בת עם בעלת אתר הילדים, אפרת פרידליך, שתיקרא "דף הבית הראשון שלי". תפוז תחזיק ב-50.1% מההון המונפק והנפרע של החברה-הבת, ופרידליך תחזיק ב-49.9% הנותרים.

בנוסף הודיעה תפוז כי היא מנהלת מגעים מתקדמים עם מספר מפרסמים להקמת זירות פעילות ממותגות.

האתר Myfirsthomepage ימשיך לפעול באופן עצמאי. תפוז תספק לחברה-הבת שירותי פיתוח, פרסום וניהול, במשך 24 חודשים ממועד השלמת העסקה, בעלות של 312 אלף שקל.

פרידליך תמונה למנכ"לית החברה-הבת לשנתיים לפחות. לתפוז ניתנה אופציה לרכוש חלק או את כל המניות שהוקצו לפרידליך לתקופה של 5 שנים.

אתא myfirsthomepage הוקם ב-2006 על-ידי פרידליך. על-פי גוגל טרנדס, כ-24 אלף גולשים שונים מבקרים באתר מדי יום. האתר פופולרי בקבוצת הגיל 3 עד 14.

תפוז אנשים נמצאת בשליטת סאני של אילן בן-דב. שווי השוק שלה עומד על 32.8 מיליון שקל. על-פי סקר TIM לחודש נובמבר, שיעור החשיפה של אתר תפוז הוא 19.3%, והוא מדורג במקום ה-12. על-פי גוגל טרנדס, כ-165 אלף גולשים מבקרים בתפוז מדי יום.