אספן נדל"ן רכשה בניין משרדים בשטוטגרט ב-28 מיליון שקל

שטחו הכולל של הבניין, שנמצא בלב אזור המשרדים בעיר, הוא כ-5,400 מ"ר, המושכרים בחוזה ארוך-טווח לחברה בינלאומית מתחום הקוסמטיקה

חברת אספן נדל"ן, מקבוצת אספן גרופ שבשליטת רוני צארום ובניהולו של אילן גיפמן, רכשה בניין משרדים בשטוטגרט שבגרמניה תמורת 28 מיליון שקל. זאת באמצעות חברה בת זרה שבבעלותה.

שטחו הכולל של הבניין, שנמצא בלב אזור המשרדים בעיר, הוא כ-5,400 מ"ר, המושכרים בחוזה ארוך טווח לחברה בינלאומית מתחום הקוסמטיקה. חוזה השכירות תקף למשך שמונה שנים ודמי השכירות השנתיים שמניב הנכס הם כ-2.5 מיליון שקל, המשקפים תשואה של כ-8.7% על מחיר הרכישה.

לדברי אילן גיפמן, מנכ"ל אספן גרופ, "גרמניה היא אחת ממדינות הפעילות בהן אספן מתמחה. לאחרונה נוצרו בה הזדמנויות השקעה מעניינות, אותן אנחנו בוחנים לעומק. בעסקה הנוכחית מדובר בנכס אטרקטיבי, המניב תשואה של כ-8.7% ברוטו, ומושכר לחברה בינלאומית מובילה לתקופה ארוכה. הנכס ממוקם במיקום מעולה באזור משרדים מרכזי בשטוטגרט, עיר שמונה כ-600 אלף תושבים. היא מהמובילות בערי גרמניה. בשטוטגרט,הנהנית מרמת איכות החיים מהגבוהות בגרמניה, ממוקמים משרדים של יצרניות רכב מובילות, כדוגמת פורשה ומרצדס, וכן חברות בינלאומיות מובילות, ביניהן פיליפס, נאופלאן ואחרות".

כזכור, אספן גרופ רכשה לפני יומיים נכס מניב בפתח תקווה תמורת 15.2 מיליון שקל מידי ישראלום נכסים, מקבוצת ברונפמן-פישר של מתיו ברונפמן ושולם פישר.