שוב חוזר הניגון: קומברס דוחה את פרסום דו"חותיה הכספיים

הסיבה הנוכחית לחוסר הודאות מתי יפורסמו הדו"חות נמצאת בחברה הבת, ורינט ■ מוקדם יותר השנה, פרסמה חברת אחרת מקבוצת קומברס, אולטיקום, את דו"חותיה המתוקנים

לאחר שנראה היה שקומברס (סימול: CMVT.PK) חוזרת לתלם, כשהודיעה על תאריכי יעד שעד אליהם היא תפרסם את דו"חותיה המתוקנים, שוב חוזרים היום (ה') המשקיעים בחברה לחוסר הודאות האופף אותם בשנים האחרונות.

הערב דיווחה החברה כי קיים סיכון ממשי כי היא לא תשלים פרסום הדו"חות עד למועד בו נקבה, ה-9 בפברואר, כאשר הסיבה הנוכחית לחוסר הודאות מתי יפורסמו הדו"חות נמצאת בחברה הבת, ורינט (סימול: VRNT.PK).

ורינט, המוחזקת בשיעור של 57% על ידי קומברס, מפתחת מערכות הקלטה לווידאו וקול ונחשבת למתחרה הגדולה של נייס. בהודעה נמסר כי ייתכן וורינט, שהודיעה כי תפרסם את דו"חותיה עד ל-31 בינואר, לא תשלים את הכנת הדו"חות הכספיים עד לתאריך זה, וכתוצאה מכך קומברס תיאלץ לדחות את פרסום דו"חותיה שלה. "בזמן שקומברס ביצעה התקדמות משמעותית בהשלמת המידע והנתונים לצורך הגשת דו"חותיה הפיננסים, קיים סיכון הנובע מתלות החברה בקבלת מידע פיננסי מורינט, כמו גם השלמה של דו"חות אחרים", כותבת קומברס, מבלי לספק תאריך יעד חדש לפרסום הדו"חות.

מוקדם יותר השנה, פרסמה חברת אחרת מקבוצת קומברס, אולטיקום (68%) את דו"חותיה המתוקנים, ונראה היה שהחברה נמצאת בדרך חזרה למסלול, לאחר שהגיעה להסדר עם רשות ניירות ערך האמריקנית (הSEC) וכן נחתמה לפשרה עם המשקיעים שתבעו אותה תביעה ייצוגית.

כעת נראה שהבעיות החשבונאיות בהן שקועה החברה משנת 2006, אז נחשפה פרשת התיארוך לאחור של מועדי הענקת אופציות, עדיין מלוות את החברה.