שירות חדש מאפשר להפוך את הסלולרי למצלמת וידיאו אונליין

באמצעות שירות vMagine תוכלו ולהעלות את סרטוני הווידיאו ישירות לפייסבוק או לטוויטר ■ וגם: אפליקציית Flixup לאייפון באה להקל על חובבי הקולנוע לקבל חוות דעת על סרטים מקהילת טוויטר העולמית

1. וידיאו אונליין בסלולר

שירות vMagine הוא שירות חדש, שמאפשר למשתמשים להפוך את מכשיר הסלולר למצלמת וידיאו אונליין, ולהעלות את סרטוני הווידיאו ישירות לפייסבוק או לטוויטר.

השירות, שנמצא בגרסת בטא פתוחה, אינו מצריך אחסון, העברת קבצים למחשב או הורדה והתקנה של אפליקציה ייעודית, שכן הוא מבוסס על טכנולוגיית שיחות וידיאו.

על-מנת להפעיל את השירות יש לחייג, באמצעות שיחת וידיאו, למספר 2323*, לצלם סרטון ולהירשם באופן חד-פעמי, למטרות פרטיות. השירות כולל גם מעטפת חברתית קהילתית, שמאפשרת להגיב על סרטונים של משתמשים אחרים ולשתף בקטעי הווידיאו. בין המתחרות שלה נמצאות גם Qik ו-FlixWagon הישראלית.

2. מי צופה בי?

היישום TwitVid, יישום אייפון ובלקברי, שמאפשר לצלם סרטון וידיאו במכשיר הסלולרי ולהעלות אותו לטוויטר, השיק לאחרונה שני פיצ'רים חדשים. הראשון הוא מנוע חיפוש בזמן אמת, שמאפשר למשתמשים לחפש קטע וידיאו מסוים בטוויטר וביוטיוב. הפיצ'ר השני הוא כלי סטטיסטיקות, שמאפשר לכל משתמש לראות מי המשתמשים שצפו בקטע הוידיאו שהעלה, מתי צפו והיכן הם ממוקמים בעולם.

3. הלו טוויטר

אפליקציית Twalkin היא אפליקציית אייפון חדשה, המשלבת בין שיחות טלפון לשירות המיקרו בלוגינג. האפליקציה מאפשרת למשתמשי האייפון להזין את חשבון הטוויטר שלהם, ולשוחח בטלפון עם החברים שלהם בטוויטר, שמחזיקים גם במכשיר.

האפליקציה מאפשרת להוציא שיחות פרטיות שמוגבלות למספר משתמשים, שיחות ציבוריות שמאפשרות לכל מי שרוצה לקחת חלק בשיחה, ושיחות שחשופות לכל המשתמשים, אבל לא מאפשרות לכולם לקחת בהן חלק. כל שיחה כזו נשמרת, ולכן נגישה למשתמשים גם בעתיד. האפליקציה היא חינמית, אך תלויה במחירי שיחות של המפעילות.

4. סרטים באייפון

אפליקציית Flixup היא אפליקציית אייפון חדשה וחינמית, שמיועדת להקל על חובבי הקולנוע לקבל חוות דעת על סרטים מקהילת טוויטר העולמית, ולגלות אילו סרטים זוכים לפופולריות גבוהה.

האפליקציה סורקת את התוכן הרלוונטי בטוויטר, ומדרגת בהתאם את הסרטים המדוברים. כמו כן, מציעה האפליקציה את רשימת הסרטים המובילים, בהתאם להיקף השיחה שמתנהלת סביבם, ואף מסווגת את נימת השיחה לחיובית, ניטרלית או שלילית.

למשתמשים שיבחרו גם להזין את חשבון הטוויטר שלהם תהיה אפשרות להקליק על כותר מסויים, ולראות מה החברים שלהם אמרו על הסרט הספציפי, וכן לדרג את הסרטים. האפליקציה גם מציעה אינפורמציה נוספת על הסרטים, ואפשרות לצפות בטריילר באמצעות מכשיר הסלולר.

5. בחברותא

בעלי אתרים ובלוגרים שמעוניינים להוסיף לנכס האינטרנטי שלהם נופך חברתי שאינו מצריך השקעה כספית ימצאו עניין בסרגל הכלים החדש של Meebo. בעלי אתרים שיורידו את סרגל הכלים יאפשרו לגולשי האתר שלהם לתקשר ביניהם באמצעות כלי למסרים מידיים, לעודד אותם לשתף ביניהם בתכנים, כמו גם בטוויטר, מייל או פייסבוק, ולהציע להם גישה לחשבון האישי שלהם בפייסבוק או ביוטיוב, מבלי שיצטרכו לעזוב את האתר.