הסדרה "חצויה" בהפקת דורי מדיה נמכרה למדינות נוספות

החברה מדווחת כי מכרה את סדרת הנעורים העוסקת בערפדים לפורטוגל, אנגולה, מקדוניה ומוזמביק ■ עד כה רכשו את התוכנית 12 מדינות, ובהן איטליה, צרפת, גרמניה, שווייץ, הונגריה, אוסטריה ובלגיה

דורי מדיה גרופ ממשיכה למכור את סדרת הנעורים "חצויה". היום (ה') מדווחת החברה כי מכרה את הסדרה לפורטוגל, אנגולה, מקדוניה ומוזמביק.

עד כה רכשו את התוכנית 12 מדינות, ובהן איטליה, צרפת, גרמניה, שווייץ, הונגריה, אוסטריה ובלגיה.

"חצויה" היא דרמה העוסקת בערפדים, שהופקה על-ידי דורי מדיה דרסט לשידור ב-HOT VOD YOUNG. בעקבות ההצלחה שובצה הסדרה לשידור בערוץ הילדים.

נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, נדב פלטי, מסר כי "אנו רואים במכירות האחרונות של 'חצויה' למדינות שונות בעולם הוכחה נוספת לחוזקו של המוצר המקורי שהפיקו דורי מדיה דרסט עבור HOT VOD. העובדה שהמוצר נמכר למדינות מיבשות שונות מעידה על האפיל הבינלאומי שיש ל'חצויה', החוצה גבולות ברמת התוכן, רמת ההפקה הגבוהה, ההשקעה בפרטים וטכניקות העריכה המתקדמות, כמו גם קאסט בעל לוק נייטרלי ועלילה טרנדית. כל אלה תורמים לתגובות החיוביות המגיעות מקניינים מכל רחבי תבל".

סמנכ"ל התוכן ב-HOT, קרני זיו, הוסיפה כי "HOT גאה להוביל את עולם הפקות המקור ולהיות חלוצה בכל הקשור להפקת תוכן ייעודי לשירות ה-VOD. עולם ה-VOD חשוב ומשמעותי בקרב הקהל הצעיר, ו-HOT תמשיך להוביל את ההשקעה בתוכן מקורי לילדים. אנחנו מחשיבים את 'חצויה' כנכס משמעותי בבואנו לחזק את עולם התוכן המוצע לילדים ב-HOT בכלל וב-VOD בפרט".