זוגתו של הנרצח בקריית חיים: "לא בטוחה מי עשה את זה"

לדברי גודימוב, לאחר טקס ההשבעה בסיום הטירונות שוורדין הגיע הביתה, והיה שם עד שישי בצהריים ■ אחר כך, הוא יצא לבלות עם החבר שלו איליה, שהפך בתוך שעות ספורות לחשוד ברצח

יוליה גודימוב, בת זוגו של ויקטור שוורדין שנורה למוות אמש בקריית חיים, לא מצליחה לעכל את הטרגדיה הנוראה שעברה עליה. גודימוב שנמצאת בחודש השישי להריונה ומגדלת שתי בנות קטנות אומרת פחות מיום לאחר הרצח: "אני עוד לא כועסת כי כנראה לא קלטתי".

הוא עלה ארצה לפני 4 שנים, קצת לפני שהכרנו, לבד. נכנסתי להריון עם הגדולה ומאז אנחנו חיים ביחד", נזכרת גודימוב בעצב בבן זוגה, בן 22 במותו. "הוא התגייס לצבא רק בנובמבר, ביום חמישי היה טקס ההשבעה שלו".

לדברי גודימוב, לאחר טקס ההשבעה בסיום הטירונות שוורדין הגיע הביתה, והיה שם עד שישי בצהריים. אחר כך, הוא יצא לבלות עם החבר שלו איליה, שהפך בתוך שעות ספורות לחשוד ברצח. "התקשרתי אליו בארבע להודיע שאנחנו הולכים לטייל עם הילדים. הוא אמר לי שהוא בדירה עם איליה, ומאז לא שמעתי ממנו", היא משחזרת. "אחר כך בערב הודיעו לי שמצאו אותו ירוי שם בדירה".

"היו חברים טובים"

מדבריה של גודימוב עולה כי היא כלל אינה בטוחה כי איליה ארדינייב הוא האחראי למות אבי ילדיה. "אני לא בטוחה מי בדיוק עשה את זה", היא אומרת, "לא בטוח שזה איליה אפילו. רק ירו בו וזהו". על הקשר בין החשוד ברצח לבן זוגה היא מספרת, "הם הכירו כשהגיעו לארץ, לפני שש שנים, באולפן בשדרות, ומאז היו חברים טובים ותמיד נפגשו".

בסביבות השעה 17:00 בערב, נראו שוורדין וארדינייב נכנסים לפיצוציה בשדרות דגניה בקריית חיים. בסרטון שמתעד את הרגעים האחרונים לפני אירוע הירי, רואים את השניים פונים למוכר במקום, קונים שתייה חריפה ולא מתאפקים הרבה ומתחילים לשתות כבר בפיצוציה עצמה. לאחר מכן הם עוזבים את המקום וחוזרים שוב, לפני שהם הולכים לדירתם המשותפת.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי ככל הנראה ויכוח פרץ בין השניים בזמן ששהו בדירתו של ארנדייב שמועסק כמאבטח, בעקבותיו הוא שלף אקדח שנמצא ברשותו וירה מטווח קצר בחברו החייל. הכדור פגע בחזהו של שוורדין, הוא התמוטט וכעבור מספר דקות מת מפצעיו לאחר שאיבד כמות דם גדולה.

החשוד ברצח התקשר מייד לאחר המקרה למוקד 100 של המשטרה ואמר: "יריתי באדם שנמצא בדירתי. קראו למד"א דחוף".