הסכם במזרח הרחוק לאבגול עם הכנסות מוערכות של 105 מיליון דולר

אבגול תספק ללקוח סוגים שונים של מוצרים, בהיקפים שונים, במשך מספר שנים החל מ-1 בינואר 2010 ■ ההסכם קובע הערכות לגבי הכמויות והמוצרים שאבגול תספק, אך נקבע כי הכמויות הנקובות הן בגדר הערכה, והלקוח לא חייב לרכשן בפועל

יצרנית הבדים הלא ארוגים אבגול הודיעה אמש (שבת) כי בסוף השבוע האחרון אישר דירקטוריון החברה את התקשרות החברה, חברה בת שלה וחברה סינית בבעלותה (Hubei Gold Dragon Non woven Fabric) בהסכם מסגרת עם לקוח מהותי של החברה לאספקה של מגוון מוצרי בד לא ארוג עבור הלקוח במזרח הרחוק.

ההסכם קבוע כי אבגול תספק ללקוח סוגים שונים של מוצרים, בהיקפים שונים, במשך כמה שנים החל מ-1 בינואר 2010. ההסכם קובע הערכות לגבי הכמויות ומוצרים שאבגול תספק אך נקבע כי הכמויות הנקובות הן בגדר הערכה והלקוח לא חייב לרכשן בפועל.

אבגול מעריכה כי אם הלקוח ירכוש את כל הכמויות, התמורה שהיא תכניס לכל אורך ההסכם תסתכם בכ-105 מיליון דולר, אך היות והלקוח אינו מחויב לרכוש את כל הכמויות, אין וודאות כי תחזית זו תתממש.

נזכיר כי לפני כחודש, לאחר עשור בתפקיד, פרש המנכ"ל ניר פלג מניהול החברה. פרישתו של פלג מגיעה לאחר פרשה מביכה שעדיין נמצאת בבדיקה. לפני חודשיים דווח על ידי אבגול כי קרוב משפחה של פלג הועסק בחברה במשך למעלה משנה, ולאחר פיטוריו הסתבר לחברה שהיא לא קיבלה את האישורים הנדרשים להעסקתו טרם נכנס לפעילות בה. קרוב המשפחה לא היה חלק מההנהלה, אך לפי חוק החברות היה על אבגול לקבל אישור לפני תחילת העסקתו. דירקטוריון החברה החליט למנות בודק חיצוני לבדיקת נסיבות העניין ולקביעת הצעדים הנדרשים. כיום משמש אחאי בונה כמנכ"ל הזמני של החברה עד למינוי מנהל קבוע.