נגה תקשורת בוחנת העלאת ערוץ נוסף שיפנה ל
בני-נוער וצעירים. החברה, המפיקה את
ערוץ הילדים ואת ערוץ לוגי, מבקשת להשיק ערוץ נוסף שיפנה לילדים בגילאי 10 עד 14, שכבת הגיל המכונה "טוויניז".
מדובר בקהל היעד אליו פונה חברת דיסני, שבאחרונה חדרה לשוק הרב-ערוצי בישראל.
RGE מרכזת אולפנים
ל"גלובס" נודע כי בתקופה האחרונה נפגשו אנשי חברת נגה עם גורמים שונים בשוק התקשורת, על מנת לטוות שיתוף-פעולה במסגרתו יעלה ערוץ ייעודי לגילאים המדוברים.
ערוץ הילדים מבית החברה פונה כיום גם לקהלים אלה אולם גם לגילאי הכיתות הנמוכות יותר.
קבוצת RGE בראשותו של מודי פרידמן תבצע בקיץ הקרוב מהלך משמעותי של העברת כל הערוצים בהם היא מחזיקה למבנה אחד בהרצליה.
כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", החברה תקים אולפנים ייעודיים שישרתו את כל האגפים, ובהם ערוצי הילדים, ערוץ 8 של HOT וערוצי הספורט.
הכוונה היא גם לבנות במסגרת זו את אולפני ה-HD הראשונים בישראל, שיעבדו עם מספר ערוצים בשוק.
בנגה תקשורת סירבו להגיב לדברים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.