בהישג יד: הגוגלפון נמכר באתר יד 2 - במחיר מופקע

נקסוס 1, הידוע בכינויו גוגלפון, עשה עלייה לישראל ■ הישראלים שהביאו את המכשיר בייבוא פרטי מחו"ל מוכרים אותו בעלויות מופקעות, המתחילות ב-3,000 שקל ונגמרות ב-5,000 שקל

כשבוע בלבד לאחר השקת נקסוס 1 (Nexus One), הטלפון החדש מבית גוגל ו-HTC, בארה"ב, המכשיר כבר עשה עלייה לישראל, ומספר יחידות שלו מוצעות למכירה באתר יד2 באינטרנט. הישראלים שהביאו את המכשיר בייבוא פרטי מחו"ל מוכרים אותו בעלויות מופקעות, המתחילות ב-3,000 שקל ונגמרות ב-5,000 שקל.

מכשיר נקסוס 1 נמכר על-ידי גוגל בחנות האינטרנט החדשה שלה בכ-2,000 שקל (530 דולר) ללא שיוך למפעילה, או 680 שקל (180 דולר) עם שיוך והתחייבות למפעילת הסלולר האמריקנית T-Mobile.

אחד המוכרים אמר ל"גלובס" כי המכשירים שהביא מארה"ב נמכרו מיד, והוא מתכנן להביא משלוח נוסף של טלפונים. נקסוס 1 - הגוגלפון, לא מגיע עם עברית מובנית, ולדברי המוכר הפרטי יש אפשרות להתקין שפה באופן עצמאי דרך אתרים שונים ברשת.

באתר יד2, בו מוצעים למכירה בין השאר מוצרי יד שנייה, לא מופתעים מהמכירות המוקדמות של נקסוס 1.

לדברי רועי שגב, סמנכ"ל האתר, "כמו שהיה עם ה-iPhone ועם מוצרי טכנולוגיה אחרים, אתר יד2 הוא זירה שבה ניתן להשיג במהירות ובקלות מוצרים חדשניים, כמו גם מוצרי יד שנייה. אנחנו צופים כי בימים הקרובים יתפרסמו מודעות רבות נוספות למכירת מכשירי הטלפון הנייד של גוגל".

לקוחות שיקנו נקסוס 1 בארץ יגלו כמובן כי אין לדגם הזה אחריות בישראל. הקונים הפוטנציאליים צריכים גם לחשוש בשל ידיעות שפורסמו לאחרונה במספר אתרי אינטרנט בחו"ל, שדיווחו על תלונות רבות של רוכשים שקנו את המכשיר וגילו כי אין תמיכה מצד גוגל בדגם הדגל שלה במקרים של תקלות טכניות ובעיות במשלוח.