שמעוני-פינקלשטיין מצטרף למערך הפרסום של לילית קוסמטיקה

על-פי החלוקה החדשה, תקציב הפרסום של מותגי הבישום יישאר בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב, ואילו שמעוני-פינקלשטיין יקבל את מותגי הטיפוח והאיפור

לילית קוסמטיקה מפצלת את תקציב הפרסום שלה - כך נודע ל"גלובס". החברה מוסיפה למערך הפרסום שלה את משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין FCB, שצפוי לטפל במותגי הבישום יובנה, שיסיידו, לנקסטר לה פריירי, פופה, מרוול ועוד.

חברת הקוסמטיקה לילית עברה בעשור האחרון מספר תחנות במשרדי פרסום. לפני 10 שנים כבר טופל התקציב בשמעוני-פינקלשטיין. משם הוא הועבר ל-JWT ישראל (בשמו אז, טמיר-כהן). התחנה הבאה היתה יורו תל-אביב, ומשם, לפני כשנה וחצי, הועבר התקציב לגליקמן-נטלר-סמסונוב שטיפל בו בשנה וחצי האחרונות.

לילית עוסקת ביבוא ושיווק מותגי קוסמטיקה ובישום בינלאומיים, ביניהם שיסיידו, דולצ'ה & גבאנה, פופה, אורלן, קרולינה הררה, קנזו, מייק-אפ פור אוור ועוד. מוצרי הטיפוח והאיפור אותם מייבאת ומשווקת לילית באופן בלעדי כוללים את לנקסטר, לה פררי, שיסיידו, פופה, ויובנה.

על-פי החלוקה החדשה ייוותר תקציב הפרסום של מותגי הבישום בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב, ואילו שמעוני-פינקלשטיין יקבל לידיו את מותגי הטיפוח והאיפור.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של לילית קוסמטיקה ב-2009 עמד על כ-2.9 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים. המותג לנקסטר הוא שקיבל את התמיכה הגבוה ביותר - כ-670 אלף דולר, והיתרה התחלקה בין יתר המותגים השונים.

היות ומדובר במותגים בינלאומיים, פעילות הפרסום של החברה כוללת בדרך-כלל קמפיינים בינלאומיים שעוברים התאמה לשוק המקומי. לא אחת מדובר במסעות פרסום שכוללים פרסום רחב בטלוויזיה.

בכל הקשור למותגי הבישום אין כמעט גמישות, והחברה מחויבת להשתמש בחומרים מחו"ל. בקטגוריית הטיפוח והקוסמטיקה יש מרחב תמרון מעט יותר רחב, ומדי פעם מתאפשרת פעילות מקומית נקודתית.