"גלובס" משיק: חבילות תוכן אישיות - שדרוג לתכנים במייל

שירות חדש מאפשר לגולשי אתר גלובס לקבל למייל ולסלולרי דיווחי חדשות, התראות מסחר במניות וסיכומים מעודכנים של הנעשה בתחום מסויים, לפי טעם ועניין אישי ■ צריכת תוכן - הדור הבא

נסים טאלב, מחבר 'הברבור השחור', הכריז השבוע שזיהה בגופו 'זיהום מידע' וכדי להמשיך להתפתח, כדבריו, הוא מוכרח להחשיך את המסך ולהתנתק מערוצי המידע המקוונים.

צודק הוגה הדעות. כדי ששטף המידע לא יטביע אותך, צריך לנפות ולהתמקד: לברור בקפדנות את התוכן הדרוש והמעניין, לקבלו בערוץ מתאים ושזה יקרה בזמן נוח.

לשם כך פיתח אתר "גלובס" מנגנון חכם המאפשר לכל גולש לבחור בדיוק רב את המידע שיגיע אליו, לקבוע באילו שעות ותדירות ובאיזה אמצעי - מייל או סלולר. במנגנון החדש תוכלו לבחור בין קבלת ניוזלטרים יומיים המסכמים את חדשות היום, ניולזטרים מקצועיים שבועיים המביאים סקירות, המלצות ומאמרי עומק, להחליט אם לקבל עדכוני חדשות מידיים למייל ולסלולר, ולקבוע באיזה כמות וזמן יגיעו.

תוכלו להירשם לקבל התראות על התנהגות חריגה של מניות שאתם מושקעים בהן ועוקבים אחר פעילותן, וכן את החדשות על חברות ציבוריות הנסחרות בבורסת תל אביב.

ההרשמה נעשית באמצעות 'אשף הרשמה' (וויזארד) - המפשט את תהליך הבחירה והרישום לשירותי התוכן השונים.

כדי לשכלל עוד את ההתאמה האישית ולייעל את ההרשמה, יצרנו עבורכם 'חבילות תוכן אישיות' שבהן ארוז המידע שנראה בעינינו כרלבנטי ביותר לצרכי העוסקים בתחומים מסויימים - אנשי נדל"ן, אנשי שוק ההון והייטקיסטים.

לצד מנגנון בחירת התכנים פותח ממשק ניהול אישי לתכנים והשירותים שכול גולש צורך. דרך הממשק ניתן לשלוט בכמות התכנים - לשנות את תנאי השירות, להקפיא שירות לתקופה מוגבלת ואף להתנתק.

כנסו לעמוד ההרשמה לשירותים דרך קישור זה ותחוו בעצמכם את חווית הדור הבא של צריכת תוכן מקוון.

אנו נשמח לכל הערה, הארה, הצעה ותוספת, שתגיע אלינו מכם, הגולשים, לגבי שירות חדש זה.

לעמוד חבילות התוכן, הניוזלטרים ועדכוני המייל של "גלובס"

ניוזלטר וויזארד

לעמוד חבילות התוכן, הניוזלטרים ועדכוני המייל של "גלובס"

ניוזלטר וויזארד

לעמוד חבילות התוכן, הניוזלטרים ועדכוני המייל של "גלובס"

ניוזלטר וויזארד

לעמוד חבילות התוכן, הניוזלטרים ועדכוני המייל של "גלובס"

ניוזלטר וויזארד

לעמוד חבילות התוכן, הניוזלטרים ועדכוני המייל של "גלובס"