בריטיש איירווייס מחזרת אחר חברי מועדון הכסף והזהב של bmi

הודיעה כי חברי מועדון הכסף והזהב של bmi יוכלו להצטרף למועדון הנוסע המתמיד שלה ולשמור על הסטטוס שלהם, בתנאי שיירשמו עד 14 בפברואר ■ אל-על תפנה בקרוב בהצעות דומות לחברי המועדון של bmi

רק יומיים חלפו מאז הפסיקה חברת התעופה הבריטית bmi את טיסותיה בקו תל-אביב-לונדון, וחברות התעופה הפעילות בקו זה מחזרות אחרי נוסעיה המתמידים.

חברת בריטיש איירווייס הודיעה היום (ד) כי חברי מועדון הכסף והזהב של bmi יוכלו להצטרף למועדון הנוסעים שלה ובכך להיחשב כנוסעים מתמידים. בנוסף, אותם חברים יוכלו לשמור על הסטטוס שלהם בתנאי שיירשמו עד 14 בפברואר 2010.

יצויין כי מדובר בחברי מועדון Diamond Club בלבד, שכן נוסעי bmi שמחזיקים כרטיס חברות של ברית ה'סטאר' לא יוכלו להצטרף לבריטיש איירווייס, כיוון שהיא אינה משתייכת לברית.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל, מסרה: "אנו רואים חשיבות רבה בנוסעים מתמידים בחברות אשר מפסיקות לטוס לארץ". קטן הדגישה כי המעבר למועדון הנוסע המתמיד הינו ללא תשלום.

במסגרת זו יוכלו נוסעי bmi המחזיקים במעמד "כסף" לקבל 25% תוספת על מיילים הנצברים בטיסות בריטיש איירווייס ובחברות בברית התעופה OneWorld, בונוס מיילים נוסף בטיסות במחלקות יוקרה (תיירים פלוס - בונוס של 25%, עסקים - 50%, ראשונה - 100%) ואירוח זוגי בלמעלה מ-150 הטרקלינים של בריטיש איירווייס בכל טיסה של החברה או של החברות בברית OneWorld.

מחזיקי כרטיס "זהב" של bmi יזכו ל-50% תוספת על מיילים הנצברים בטיסות בריטיש איירווייס ובחברות בברית התעופה OneWorld בונוס נוסף על המיילים (תיירים פלוס - בונוס של 25%, עסקים - 50%, ראשונה - 100%), שתי מזוודות בכל טיסה ובכל מחלקה, אירוח זוגי בכל הטרקלינים בכל טיסה של כל חברה, בידוק נפרד ושדרוג זוגי לפי בחירה, עבור 2,000 נקודות סטטוס שנצברו במהלך שנת החברות.

חברת אל-על הודיעה אף היא כי תפנה בימים הקרובים בהצעות לחברי מועדוני הנוסע המתמיד של bmi.