טבע מתכננת הקמת קמפוס מחסנים ומשרדים ענק בפנסילבניה

טבע ארה"ב הציעה להקים קמפוס בשטח של 156 אקרים שצפוי לכלול יותר ממיליון רגל רבוע של מחסנים ומשרדים ביוריקה ■ "אין לנו לוח זמנים מוגדר אך אנו מצפים כי התהליך יארך מספר שנים עד שיושלם"

הזרוע האמריקנית של יצרנית התרופות הישראלית, טבע ארה"ב הציעה להקים קמפוס בשטח של 156 אקרים וצפוי לכלול יותר ממיליון רגל רבוע של מחסנים ומשרדים ביוריקה ויליג' שבוורינגטון, הממוקמת במחוז באקס שבפנסילבניה, כך אמרו גורמים רשמיים של טבע ושל וורינגטון, על פי פרסומים בעיתון "פילדלפיה אינקווירר".

בהצהרה שפרסמה טבע נאמרי כי החברה שוקלת מספר אתרים להקמת הקמפוס בפנסילבניה ובניו ג'רזי "אין לנו לוח זמנים מוגדר אך אנו מצפים כי התהליך יארך מספר שנים עד שיושלם". החברה לא ציינה אם בכוונתה להעביר את מטה החברה לאתר החדש.

האתר ביוריקה נבחן על רקע הרחבת כביש מס' 202 המגיע למרכז המחוז ומאפשר התחברות קלה יותר לכביש המהיר הראשי של פנסילבניה.

רבקה קייפר, יו"ר הדירקטוריון המפקח בוורינגטון אמרה כי היא היתה מודאגת בשל הגידות בתנועת המשאיות בעיירה הכפרית וכי פרויקט כה גדול של התאגיד לא יתאים לצביון של האיזור. קייפר אמרה "הצפי לנסיעתן של 6 משאיות בשעה סביב לשעון אל הקמפוס וממנו עשוי לגרום לעומס על הכבישים המקומיים" והוסיפה "הצעתה של טבע גרמה לי לשוק. אך אני לא אומרת שאני מתנגדת למשהו שעדיין לא ראיתי".

וורינגטון תקיים פגישה מיוחדת בעניין ב-2 בפברואר לשם דיון בהצעת הפיתוח של טבע.