גיל סמסונוב ל"פירמה": "אני לא צריך להתנצל על הקשרים שלי"

גיל סמסונוב, מבעלי גליקמן-נטלר-סמסונוב ואחד האנשים הכי מקושרים פוליטית בתעשיית הפרסום, עונה בראיון למגזין "פירמה" לכל המקטרגים - ומודה: "עד לפני 5 שנים לא הייתי שלם עם המשרד"

לגיל סמסונוב, מבעלי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, אין כוונה לבקש סליחה מהקולגות בענף על זה שהוא מקושר בחלונות הכי גבוהים.

יו"ר רשות השידור, דובר הליכוד והיועץ הפוליטי של בנימין נתניהו לשעבר, שעזב את הפוליטיקה לפני 3 שנים, החליט לשים את הדברים על השולחן.

"אני לא צריך להתנצל על הקשרים שלי - אנשים שבפוליטיקה גדלתי איתם, ואנשים בצמרת של המדינה - גם בקדימה, גם בעבודה וגם בליכוד", הוא אומר בראיון לגיליון ינואר של מגזין "פירמה" שיופץ ביום שלישי הקרוב, לרגל סיכום השנה שעברה על המשרד שלו, שהגיע למקום השביעי מבחינת היקף תקציבים מנוהלים בדירוג יפעת בקרת פרסום לשנת 2009.

"אני יודע שאני ישר", הוא מוסיף, "ואני יודע שאני עושה את הדברים בגבולות הראויים על-פי החוק והנורמה. אני לא צריך להתבייש. תקציב אקסל או נירלט זה לא קשרים פוליטיים. באתי מאוחר לתעשיה הזאת, והקשר עם אנשים לא מגיע לידי ביטוי ביום אחד. מה שקרה אצלנו במשרד לא בא מהפוליטיקה".

"כל השנים לא הייתי שלם עם המשרד", הוא מסביר את ההתקדמות של המשרד השנה. "לא הרגשתי שהמשרד באמת ראוי. אני פרפקציוניסט. לא הרגשתי שאנחנו נותנים ללקוח את מה שהוא ראוי לקבל, אבל ב-5 השנים האחרונות אני מרגיש שאנחנו נותנים ללקוח את מה שהוא צריך לקבל. ועדיין יש לנו מרחק ללכת, אני אף פעם לא חושב שזה מושלם".

* הראיון המלא - מחרתיים במגזין "פירמה".