דנינו סגר את הסבב הגדול של מינויי הבכירים במזרחי טפחות

עוזי דנינו מונה לסמנכ"ל ומנהל החטיבה לנכסי לקוחות ויעוץ בבנק לאחר ששימש ב-3.5 השנים האחרונות סגן מנהל החטיבה העסקית ■ הסבב בבנק שהחל לפני מספר חודשים כלל גם רוטציה בין עשרות מנהלי סניפים ובכירים בתפקידים שונים בבנק

סבב מינויי הבכירים בבנק מזרחי טפחות שהחל לפני מספר חודשים וכלל גם רוטציה בין עשרות מנהלי סניפים ובכירים בתפקידים שונים בבנק, הסתיים עם מינויו של עוזי דנינו לסמנכ"ל ומנהל החטיבה לנכסי לקוחות וייעוץ לאחר ששימש ב-3.5 השנים האחרונות סגן מנהל החטיבה העסקית. כך הודיע היום (ב') מנכ"ל הבנק, אלי יונס לדירקטוריון הבנק.

דנינו מצטרף להנהלה הבכירה של הבנק לאחר שמילא בהצלחה שורה של תפקידי ניהול בכירים ובהם, מנהל מרכז העסקים הראשי בתל אביב, מנהל מרחב מרכז של הבנק וסגן מנהל החטיבה העסקית. את מקומו של דנינו כסגנו של מנהל החטיבה העסקית, דורון קלאוזנר, ימונה אופיר מורד, מי ששימש עד כה כמנהל סקטור תאגידים בחטיבה.

"לבד מהצורך להיענות לדרישות הרגולציה מפיחה תחלופה בין מנהלים רוח רעננה ונמרצת בסניפים, ומשפיעה לחיוב על תפקודם של כלל העובדים בסניף", ציין יונס שגם דיווח על מינויים נוספים: בועז ליבוביץ התמנה לסגן מנהל החטיבה לחשבות תכנון ותפעול וממונה על האגף לבקרת סיכונים; עו"ד ורד זיו-און תעבור לכהן כמנהלת סקטור לקוחות מיוחדים בחטיבה העסקית במקומו של ישראל מאור, שמילא את התפקיד בהצלחה רבה במשך שנים ארוכות ופורש בימים אלה מהבנק, לאחר למעלה מ-22 שנות פעילות. עו"ד זיו-און שימשה בארבע השנים האחרונות מנהלת אגף משאבי אנוש ותוחלף על-ידי תמי פורת מנהלת מחלקת הנדסת ארגון וניהול בבנק. בנוסף, התמנה אלון אזוגי למנהל סקטור תאגידים בחטיבה העסקית במקום אופיר מורד.

מנכ"ל הבנק ציין בישיבה, כי השינויים והמינויים החדשים מתבקשים לנוכח האתגרים העומדים על סדר יומו של הבנק בשנים הקרובות. "ההתמקדות הצפויה של הבנקים בזירה המקומית, לפחות בטווח הקצר, תחריף את התחרות בשורה של תחומי פעילות ובהם ניהול נכסי הלקוחות והאשראי העסקי. היערכות מושכלת שלנו תסייע לנו לנצל הזדמנויות ולהגדיל את חלקנו בנושאים אלה", אמר יונס.

פרויקט הסבת מחשבי בנק יהב

יונס ציין, כי גם בתחומי המחשוב והטכנולוגיה מצפות לבנק משימות כבדות משקל שנגזרות מהתחרות, מדרישות רגולטוריות ובראש ובראשונה מהצורך להסב את מערכות המחשוב שבאמצעותן פועל בנק יהב ולהתאימן לאלו של מזרחי-טפחות. פרויקט הסבת מערכות המחשוב של יהב ידרוש מ-ITEAM מאמץ ניהולי מוגבר ומרוכז בשנתיים הקרובות.

לשם כך, ולבקשת הדירקטוריון, יתפנה הסמנכ"ל סמי קינן לענייני המחשוב במלוא זמנו, כיו"ר מועצת המנהלים של החברה וכמנהל טכנולוגיית המידע של הבנק, ויוביל את הפרויקט יחד עם המנכ"ל, צבי אגרוביץ וההנהלה הבכירה של ITEAM.

לדברי יונס, בתום תקופת היערכות של עד שנתיים ישוב סמי קינן לעיסוק הכורך את התחום העסקי בתחום מערכות המידע. יצוין, כי מנכ"ל הבנק יתמנה בקרוב, לבקשתו, כחבר בדירקטוריון חברת המחשוב על מנת להגביר את מעורבותו בתחום חשוב ורגיש זה.