בין השמות ב"בנק" של פנאן: שארפ, שאראס, וויצ'יץ' והלפרין

(עדכון) - כך דווח בחדשות ערוץ 2 ובגלי צה"ל ■ בראיון לגלי צה"ל הודה החוקר הפרטי שעסק בחקירת המקרה: "אני עצמי לא הצלחתי לפצח את הצופן הסודי של הרשימות שנמצאו בכתב-ידו של פנאן"

גורמים המעורבים בחקירת ה"בנק" הפרטי שניהל מוני פנאן מאשרים היום (ג') כי בין השמות הנמצאים בפנקס הרשימות שניהל - גם הכדורסלנים הבכירים ניקולה וויצ'יץ', שרונאס יאסיקביצ'יוס ויותם הלפרין, כשלצד שמותיהם מצוינים סכומים שכנראה מייצגים את היקף השקעתם - כך פורסם בגלי צה"ל.

בנוסף, בחדשות ערוץ 2 דווח הערב כי גם דרק שארפ, שעדיין פעיל בקבוצת הכדורסל מכבי תל-אביב ומשמש כקפטיין הקבוצה, הופיע ברשימה שנמצאה בכתב-ידו של פנאן.

בראיון לגלי צה"ל הבוקר אמר החוקר הפרטי ירון עידן, שעסק בחקירת המקרה, כי הוא עצמו לא הצליח לפצח את הצופן הסודי שבו נכתבו הרשימות שניהל פנאן.

בשבוע שעבר נחקרו בפרשה גם מאמן מכבי תל-אביב, פיני גרשון, בחשד להעלמות מס בתקופה שבה שימש כמאמן אולימפיאקוס פיראוס היוונית וכן בחשד לניפוח הוצאות. בנוסף לגרשון נחקרו במשרדי הרשות שני שחקני מכבי, גיא פניני ורביב לימונד, וסוכן השחקנים אריק קריין.

חקירתם של שופטים בכירים במקרים פליליים, גם אם לא בהכרח בהקשר לפרשת פנאן, מביכה גורמים בכירים בתחום. איגוד הכדורסל הודיע בשבוע שעבר על הקמת רשות לאתיקה שתטפל בכל אותן פרשיות בעייתיות שצצו בחודשים האחרונים.