החופשה מהפועל ת"א שווה הרבה כסף לאניימה

שוער האדומים, וגם אוסטין אג'ידה (הפועל פ"ת) ודלה איינגובה (בני יהודה) הנכללים בסגל נבחרת ניגריה באליפות אפריקה, יקבלו בונוס בסך 85.5 אלף דולר אם "הסופר איגלס" יצליחו לזכות בטורניר

הנבחרת הכי "ישראלית" באליפות אפריקה שמתקיימת בימים אלו באנגולה היא ללא ספק ניגריה, שכל שלושת השוערים שלה משחקים בליגת העל הישראלית. מלבד וינסנט אניימה, שוער הפועל ת"א, בסגל "הסופר איגלס" נכללים גם השוערים דלה איינוגבה (בני יהודה) ואוסטין אג'ידה מהפועל פ"ת.

אתמול (ד') העפילה ניגריה לרבע הגמר של הטורניר, אחרי שניצחה 0-3 את מוזמביק, ובמקביל פרסמה ההתאחדות המקומית את הבונוסים להם ייזכו השחקנים. כל שחקן יקבל 30 אלף דולר עבור ההעפלה שכבר הובטחה לשלבי הנוקאאוט של המפעל, 10,000 דולר נוספים במקרה של ניצחון ברבע הגמר, 15 אלף דולר עבור ניצחון בחצי הגמר ו-20 אלף דולר עבור זכייה.

נוסף על כך, תשלם ההתאחדות הניגרית "דמי שהייה" יומיים בסך 500 דולר לכל שחקן בנבחרת. המשמעות היא שבמקרה של העפלה של ניגריה לגמר הטורניר, שיימשך שלושה, שבועות, יקבל כל שחקן 10.5 אלף דולר נוספים כ"דמי שהייה". זכייה של הניגרים בטורניר תבטיח לנציגים "הישראלים" סך של 85.5 אלף דולר לכל אחד. עד כמה הסכום הזה משמעותי? שכרו של אניימה בהפועל ת"א מוערך ב-200 אלף דולר בעונה.