מנכ"ל תפרון הנכנס ישתכר 80 אלף שקל בחודש ויקבל אופציות

עמית מרידור יקבל גם חבילות אופציות ואף בונוס שנתי עם ישיג את יעד הדירקטוריון, כך שעלות ההעסקה הכוללת שלו תגיע ל-1.3 מיליון שקל בשנה

עמית מרידור, מנכ"ל תפרון הנכנס, ישתכר 80 אלף שקל בחודש ויזכה גם לאופציות ובונוס שנתי, כך שעלות ההעסקה הכוללת שלו תגיע ל-1.3 מיליון שקל בשנה. כך עולה מהודעת החברה לבורסה.

משימה לא פשוטה ניצבת בפני מרידור. הוא ינסה לשקם את מפעל הטקסטיל שהשיג לאחרונה הסדר חוב עם הבנקים, וייאלץ לעמוד ביעדים הנוקשים שהציבו הבנקים, ובכללם השגת EBITDA (רווח בנטרול מס, ריבית, פחת והפחתות) חיובי ב-2010.

מרידור יקבל מתפרון משכורת חודשית של 80 אלף שקל ברוטו (צמודה למדד המחירים לצרכן), אך את הצ'ופרים האמיתיים הוא יקבל בהתאם לביצועיו. כך, למשל, החברה תעניק לו בונוס שנתי בהיקף של 6 משכורות (קרי 480 אלף שקל) אם ישיג את היעדים הפיננסיים שהציב הדירקטוריון.

מרידור קיבל גם חבילת אופציות בשווי הוגן של 120 אלף דולר. מדובר ב-100 אלף אופציות הניתנות להמרה למניות בנות 10 שקל כל אחת. בסך הכל מדובר ב-4.7% מהון המניות של החברה, כאשר מחיר המימוש של האופציות הינו 3.8 דולר - הרחק מהכסף שכן מניית תפרון נסחרת במחיר של 57 סנט בלבד.

מרידור כיהן בעבר כמנכ"ל CMT מדיקל והוא בעל ניסיון בתחום הטקסטיל בחברת נילית. עם מינויו השבוע הוא אמר ל"גלובס": "תפרון במשבר עמוק, אבל יש פה נחישות מצד הבעלים, מבטח שמיר וקרן פימי, והעובדים מרגישים שיש רוח חדשה, התלהבות ואנרגיה. באתי לכאן להצליח".