בבונדסליגה אין בעיה עם חסויות חולצה

ורדר ברמן האריכה את החסות עם "טארגובנק" עבור 8 מיליון אירו לעונה; מצטרפת לשאלקה ובאיירן מינכן, שגם הן הגדילו משמעותית העונה את הסכמי חסויות החולצה שלהן

הבנק הגרמני "טארגובנק" האריך את חסות החולצה שלו עם קבוצת הבונדסליגה ורדר ברמן. הבנק, ששייך לקבוצת סיטיבנק, ישלם למועדון הגרמני 8 מיליון אירו בעונה הבאה בעבור ההסכם, אחרי שבהסכם לעונה הנוכחית סכום החסות עמד על כ-6.5 מיליון אירו.

"ההסכם עם ורדר ברמן הגדיל באופן משמעותי את החשיפה שלנו", הסביר יורגן ליברנכט, מנהל השיווק של הבנק.

בשנה האחרונה נרשמה עליית מדרגה בסכומי החסויות שמקבלות קבוצות הבונדסליגה מספונסריות חולצה. שאלקה 04 האריכה את החסות שלה עם גזפרום, בחוזה שיבטיח לך החל מ-2012 כ-20 מיליון אירו בעונה, שדרוג לעומת 12 מיליון האירו שמקבלת כעת הקבוצה מגלזנקירשן מענקית הגז הרוסית. מוקדם יותר השנה האריכה באיירן מינכן את החסות שלה עם Deutsche Telekom עבור 25 מיליון אירו לעונה, אחרי שבשנים האחרונות היה שווה החוזה 20 מיליון אירו בעונה.

את רשימת הקבוצות שמקבלות הכי הרבה כסף מחסויות חולצה מובילה ריאל מדריד, שמקבלת יותר מ-25 מיליון אירו בשנה מסוכנות ההימורים האוסטרית Bwin; באיירן מינכן, שכאמור מקבלת סכום דומה, נמצאת במקום השני; ליברפול, שתקבל כ-22.5 מיליון אירו מבנק סטנדרד צ'רטרד החל מהעונה הבאה; ומנצ'סטר יונייטד, שחתמה עם גוף השירותים הפיננסיים האמריקני AON על הסכם השווה כ-21.5 מיליון אירו בשנה החל מהעונה הבאה.