השיחה השבוע ברשת על פרסומות היתה דלה יחסית והתפרסה על גבי פרסומות רבות, כך שהפרסומות המובילות גרפו אחוזים יחסית נמוכים מכלל השיחה ברשת. במקום הראשון מדורגת הפרסומת ל-
HOT מג'יק באמצעות באומן-בר-ריבנאי, שחוללה 20% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות.
הפרסומת עם שחקני "הבורר" זכתה לאהדה רבה ברשת ואף נפתח לכבודה עמוד אוהדים (Fan Page) בפייסבוק תחת השם "ז"לצמן", אליו כבר הספיקו להצטרף כ-60 אלף גולשים.
מחולל השיחה הראשון, שהיווה 74% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן בסנטימנט החיובי של הגולשים בנוגע לקמפיין, כשמרביתם חשבו כי הפרסומת טובה, מקורית ומצחיקה.
מחולל השיחה השני, שהיווה 26% מכלל השיחה על הקמפיין ברשת, דן בסנטימנט השלילי של הגולשים בנוגע לקמפיין. מביניהם, 57% הגולשים טענו כי עדיף שחברת HOT תתרכז בשירות לקוחות ולא בהפקת פרסומות, ו-43% מהגולשים טענו כי הפרסומת מעודדת אלימות, בגלל השפה והתנהלותם של כוכבי "הבורר".
במקום השני בדירוג הפרסומות המדוברות השבוע מדורגת הפרסומת לשקדי המרק של אסם עם 15% מהיקף השיחה ברשת. את המקום השלישי בדירוג גרפה הפרסומת של ויזה כאל עם 12%, במקום הרביעי ממוקמת הפרסומת לדגני הבוקר של תלמה בכיכובה של אורנה בנאי עם 11%, ולמקום החמישי הגיעה הפרסומת של בייגל בייגל עם 10% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.