מדברים על "הבורר": הפרסומת ל-HOT היא המדוברת ביותר ברשת

Twisted Fly: הפרסומת זכתה השבוע לאהדה רבה ברשת, ואף נפתח עמוד אוהדים בפייסבוק עם 60 אלף חברים

השיחה השבוע ברשת על פרסומות היתה דלה יחסית והתפרסה על גבי פרסומות רבות, כך שהפרסומות המובילות גרפו אחוזים יחסית נמוכים מכלל השיחה ברשת. במקום הראשון מדורגת הפרסומת ל-HOT מג'יק באמצעות באומן-בר-ריבנאי, שחוללה 20% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות.

הפרסומת עם שחקני "הבורר" זכתה לאהדה רבה ברשת ואף נפתח לכבודה עמוד אוהדים (Fan Page) בפייסבוק תחת השם "ז"לצמן", אליו כבר הספיקו להצטרף כ-60 אלף גולשים.

מחולל השיחה הראשון, שהיווה 74% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן בסנטימנט החיובי של הגולשים בנוגע לקמפיין, כשמרביתם חשבו כי הפרסומת טובה, מקורית ומצחיקה.

מחולל השיחה השני, שהיווה 26% מכלל השיחה על הקמפיין ברשת, דן בסנטימנט השלילי של הגולשים בנוגע לקמפיין. מביניהם, 57% הגולשים טענו כי עדיף שחברת HOT תתרכז בשירות לקוחות ולא בהפקת פרסומות, ו-43% מהגולשים טענו כי הפרסומת מעודדת אלימות, בגלל השפה והתנהלותם של כוכבי "הבורר".

במקום השני בדירוג הפרסומות המדוברות השבוע מדורגת הפרסומת לשקדי המרק של אסם עם 15% מהיקף השיחה ברשת. את המקום השלישי בדירוג גרפה הפרסומת של ויזה כאל עם 12%, במקום הרביעי ממוקמת הפרסומת לדגני הבוקר של תלמה בכיכובה של אורנה בנאי עם 11%, ולמקום החמישי הגיעה הפרסומת של בייגל בייגל עם 10% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות.

66