נמרודי במגעים עם המיליארדר טדי שגיא להשקעה ב"מעריב"

מסתמן כי שגיא יחזור לישראל, מה שעשוי לחזק את הקשר שלו ל"מעריב" ■ נמרודי הודיע היום כי יחתוך את שכרו החודשי ב-75% ■ הונו האישי של שגיא, אחד הישראלים העשירים בעולם, מוערך במיליארדי שקלים ■ "מעריב": "במקרה הצורך יינתן דיווח לבורסה" ■ שגיא סירב להגיב

האם טדי שגיא יציל את "מעריב"? ל"גלובס" נודע כי מו"ל "מעריב", עופר נמרודי, קיים באחרונה מספר פגישות עם איש העסקים שעשה את הונו בתעשיית הימורי האינטרנט, ובמהלכן ניסה להביא אותו להשקיע בעיתון. בימים אלה המגעים עודם נמשכים.

שגיא, 37, חזר לכותרות לאחר ההנפקה המוצלחת של פלייטק. בעברו, נמנה עם המעורבים בפרשת "הדיסקונטאים" בשנת 1994. שגיא הורשע, ונגזרו עליו 9 חודשי מאסר בפועל וקנס כספי. שנים ספורות אחר-כך הקים שגיא את פלייטק, המפתחת פלטפורמות מבוססות תוכנה עבור אתרי הימורים.

הונו האישי של שגיא, אחד הישראלים העשירים בעולם, מוערך במיליארדי שקלים. זאת לאחר שלפני כ-4 שנים הנפיק את חברת התוכנה שבבעלותו, פלייטק, בשווי של 960 מיליון דולר.

על-פי פרסומים, בימים אלה עושה שגיא המתגורר בבריטניה את צעדים לקראת חזרה לישראל. שובו של שגיא לישראל עשוי להקל על נמרודי את הקשר עמו סביב "מעריב ". בימים אלה תומך נמרודי בקידום החוק שלא יאפשר לאזרחים זרים להחזיק בעיתונים ישראליים.

על-פי דו"חות הרבעון השלישי, "מעריב" נמצאת בכיוון חיובי. תוכנית התייעלות אגרסיבית הקטינה ההפסד הרבעוני ב-52% ל-11.2 מיליון שקל.

"מעריב" נסחר כיום לפי שווי של 120 מיליון שקל. את 9 החודשים הראשונים של 2009 סיים העיתון עם הכנסות של 285 מיליון שקל והפסד נקי של 49 מיליון שקל.

ב-9 החודשים הראשונים של השנה קטן ההפסד ב-31%, ועמד על 49 מיליון שקל, זאת לאחר ירידה בשיעור דומה בהפסד התפעולי של החברה.

היום (א') נודע כי נמרודי יוותר בפעם השלישית על 75% משכרו החודשי עד סוף חודש יוני השנה, "כחלק מרצונו לחסוך בעלויות החברה וכן על מנת להמשיך לתת דוגמה אישית לעובדי קבוצת 'מעריב', ובפרט בתקופת המשבר הכלכלי העולמי".

מ"מעריב" נמסר כי "במקרה הצורך יינתן דיווח לבורסה". טדי שגיא סירב להגיב לדברים.