"כסף זה לא הכל בחיים, חשוב להיות מאושר"

הדובר: רוביניו, קשר מנצ'סטר סיטי, שמרוויח את השכר הגבוה בפרמיירליג - 160 אלף ליש"ט בשבוע, אבל מעוניין לעבור בהשאלה לסנטוס, קבוצת נעוריו בברזיל ■ "זו שנה של מונדיאל, וחשוב לי לשחק כמה שיותר"

"מה שחשוב זה להיות מאושר, כסף זה לא הכל". עם הדברים האלו ככל הנראה נפרד הערב (א') רוביניו ממנצ'סטר סיטי, בראיון לרדיו בברזיל, רגע לפני משחק הגביע של הקבוצה מול סקאנתורפ (2-4 לסיטי, רוביניו שפתח בהרכב כבש את הרביעי). "אני עובר תקופה לא קלה. המאמן מנצ'יני אמר שאשחק משחק כן משחק לא, לא קיבלתי את זה ואמרתי לו. זו שנה של מונדיאל וחשוב לי לשחק כמה שיותר".

הברזילאי הגיע לסיטי בקיץ 2008 כרכש הראשון של ADUG, גוף ההשקעות של שליטי אבו-דאבי. רוביניו הפך בעקבות המהלך לשחקן היקר בפרמיירליג, אחרי שנרכש מריאל מדריד עבור 32.5 מיליון ליש"ט - שיא העברות בבריטניה, וחתם על שכר של 160 אלף ליש"ט בשבוע - הגבוה ביותר בליגה האנגלית.

עם זאת, הוא לא הצליח להשתלב העונה בקבוצת המיליונים שנבנתה במנצ'סטר סיטי ורכשה בקיץ שחקנים חדשים בשווי 124 מיליון ליש"ט. רוביניו פתח העונה רק 4 פעמים בהרכב במשחקי הליגה, והופיע 6 פעמים נוספות כמחליף.

"בעלי הקבוצה מסכימים שהכי טוב להשאיל אותי, כשסנטוס היא האופציה המועדפת. לשחק עבור סנטוס יעזור לי בדרך לגביע העולם. זה הבית שלי, אני מכיר את כולם", הוסיף רוביניו, שהצהיר כי הוא מוכן לוותר על כסף על מנת לחזור לקבוצת נעוריו לפחות לחצי שנה הקרובה.

גם בנפיקה ליסבון מועמדת לקלוט את שירותיו של הקשר בן ה-25, שכבש 14 שערים ב-41 ההופעות שלו בסיטי.