ברקליס מעלה את מחיר היעד של אורמת טכנולוגיות ל-38 דולר

משמרים לה המלצת "תשואת שוק" ■ אורמת ממוצבת בצורה הטובה ביותר ליהנות מהשינויים הרגולטורים ■ מעריכים: צבר הפרויקטים של החברה מאפשר למניה לעלות, והחששות מפני עוד רגולציה בתחום הקידוחים הגיאותרמיים - מנופחים

על אף הירידות האחרונות במניית אורמת טכנולוגיות , כלכלני ברקליס קפיטלהעלו את מחיר היעד שלהם למניה ל-38 דולר לעומת מחיר קודם של 35 דולר למניה תוך שהם משמרים לה המלצת "תשואת שוק". בברקליס ציינו כי הם בטוחים בהצלחת הפרוייקטים של החברה.

המנייה סגרה ביום ו' האחרון את המסחר בוול סטריט ברמה של 35.37 דולר - רמה הנמוכה בכ-7.5% ממחיר היעד החדש וגם רמה הנמוכה בכ-18% מהרמה בה נסחרה המניה ב-7 בדצמבר 2009. בברקליס ציינו כי הם רואים מיצוי בביצועי החסר של המניה.

להערכתם צבר הפרויקטים של החברה מאפשר למניה לעלות, והחששות מפני עוד רגולציה בתחום הקידוחים הגיאותרמיים - מנופחים. למרות שתחזיות החברה לשנת 2010 עלולות לאכזב בברקליס מרגישים בטוחים כי בשנת 2011 ישוב תחום המוצרים של החברה לשיעור העלייה ההיסטורי שלו.

האנליסט דניאל פורד מציין כי הוא ממשיך להאמין בסיפור של אורמת ומתייחס אליה כחברה הממוצבת בצורה הטובה ביותר להנות מהשינויים הרגולטורים.