כחלון הציג לממשלה חברים חדשים למועצת הרשות השנייה

לרשימה שהציג שר התקשורת באילת נוספו שמות חדשים, ובהם רונית אנטלר, ד"ר מיכל שפירא, דליה זליקוביץ ויוכבד פלר ■ בראש המועצה יעמוד אמנון נדב, ולצדו ישמש ד"ר אילן אבישר כמשנה האמון על ענייני הרדיו האזורי

שר התקשורת משה כחלון הציג לממשלה את רשימת חברי מועצת הרשות השנייה החדשים. מהרשימה עולה כי קיים שוני בין הרשימה הראשונית שביקש כחלון להציג לזו שתונח בידי הממשלה.

לצד השמות שהשר כחלון הציג בכנס העיתונות באילת, הונחו בהצעת המחליטים שהגיש השר למזכיר הממשלה גם שמותיהן של רונית אנטלר, ד"ר מיכל שפירא, ד"ר מירב אלוש-לברדן, דליה זליקוביץ ויוכבד פלר.

אנטלר היא עיתונאית לשעבר וחברת מועצת מטולה. יתר חברות המועצה החדשות שלא הוצגו עד עתה - שפירא, אלוש-לברדן וזליקוביץ - הן נשות אקדמיה.

בראש המועצה יעמוד אמנון נדב, ולצדו ישמש ד"ר אילן אבישר כמשנה האמון על ענייני הרדיו האזורי. חברי המועצה המיועדים, שהועברו על-ידי כחלון לשולחן הממשלה, עברו כולם את אישור ועדת שפניץ.

כפי שפורסם לראשונה, נציג האמנים אביהו מדינה לא אושר על-ידי ועדת המינויים בשירות הציבורי כל עוד הוא עומד בראש אקו"ם. מדינה בחר להישאר בתפקידו, ולכן לא יהיה חבר מועצת הרשות.

בין חברי המועצה החדשה גם יוסי אליטוב, עיתונאי חרדי שיהיה חבר המועצה הנוכחי היחיד שימשיך למועצה הבאה. כמו כן, ישמשו כחברי המועצה ד"ר עליזה לביא; אייל מלובן, איש פרסום; קונסול ישראל בלוס-אנג'לס לשעבר, שי בזק; מרה מרו סנבטו; יעקב שחם, עד לאחרונה חבר מליאת רשות השידור; ד"ר ענאן פארס פלאח ורו"ח אייל דה פאו.

על מנת שהמועצה תוכל לפעול כבר בראשית חודש פברואר, על הממשלה יהיה לאשר את הרשימה שהציג כחלון. החלפת המועצות מגיעה עם העברת חוק הארכת זיכיון ערוץ 10 בכנסת, הישג שנזקף גם לזכות המועצה הנוכחית בראשותה של נורית דאבוש.

אחד האתגרים המשמעותיים שיעמדו לנגד עיניי המועצה החדשה יהיה שמירה על עמידת הערוץ בתנאים להם התחייב.

בין המשימות האחרות שידרשו להם חברי המועצה, פיקוח על נושא עמלות הפרסום, הוצאה של מיקוד הרגולציה לפועל ובעיקר השינוי הצפוי בשוק הרגולטורי עם המעבר לשיטת הרישיונות והקמת מועצה משותפת לרשות השנייה ולכבלים והלוויין.