הקמפיין של קוקה-קולה בסופרבול יכלול גם מדיה חברתית ופילנטרופיה

מדובר בתשובה של ענקית המשקאות להחלטה של פפסי שלא לפרסם במהלך שידור הסופרבול, וזאת בכדי להתרכז בקמפיינים במדיה החברתית

זמן קצר לאחר שפפסי הודיעה כי לא תפרסם השנה בסופרבול, וזאת בכדי להתרכז בקמפיינים במדיה החברתית, הגיעה אתמול (ד') התשובה של קוקה-קולה. על-פי דיווח ב"ניו-יורק טיימס", מנהלי קוקה-קולה סיפרו אתמול במסיבת עיתונאים מקוונת כי הם מתכוונים לשלב שימוש במדיה חברתית ופילנטרופיה בתוכניות הפרסום שלהם בסופרבול.

קוקה-קולה מתכננת לשדר 2 פרסומות במהלך הסופרבול ה-44 שישודר ב-CBS ב-7 בפברואר. החברה קנתה את זמן האוויר לפני שפפסי הודיעה כי תוותר על הפרסום במשחק.

כזכור, בדצמבר הודיעה פפסי כי לא תקנה זמן אוויר במהלך הסופרבול, זאת לראשונה בשני העשורים האחרונים. מנהלי פפסי טענו כי הם מעוניינים להתרכז בפילנטרופיה במדיה חברתית מאשר לשלם על ספוטים במהלך המשחק. המהלך של החברה יתרכז בתרומה לארגונים על-פי בחירות של הצרכנים.

כאמור, כעת החליטה קוקה-קולה להעלות גם פעילות באתר פייסבוק, שבמסגרתו תתרום דולר אחד לארגון חברתי - וזאת בתנאי שהגולשים יבצעו פעולות מסוימות בנוגע למותג.

האלמנט האלטרואיסטי שנוסף למאמץ הפרסום בסופרבול משקף פילוסופיה תאגידית ארוכת-טווח: "לעשות קצת טוב בזמן שאתה מרענן אנשים", כך צוטטה קייטי ביין, מנהלת השיווק של קוקה-קולה בצפון אמריקה, בתקשורת האמריקנית. באשר להיעדרות פפסי מהסופרבול אמרה ביין: "נתגעגע אליהם. יש להם דברים אחרים בתכנון".

שני הספוטים של קוקה-קולה במהלך המשחק הם חלק מקמפיין "אושר בלתי מוגבל". באחד מהם מככבת דמות מהסימפסונים שמספרת על הבוס המעצבן של הומר סיפמפון, מר ברנז, שאיבד את כל הונו. הפרסומת השנייה היא הומאז' לראוול של בולרו, שמראה אדם שהולך מתוך שינה על אדמת אפריקה.

למרות ההיעדרות של פפסי, עדיין יהיה בסופרבול קרב משקאות: קוקה-קולה תתמודד עם ד"ר פפר שרי של סנאפל. בקמפיין של ד"ר פפר תככב להקת הרוק Kiss.