פרטנר מחזקת את תחום האינטרנט הסלולרי בבתים

תשווק קופסאות סלולריות חדשות ■ ה-Femtocell נולד כפיתרון לבעיות של חוסר קליטה של לקוחות סלולר בתוך בתים, אך הוא שוכלל בשנתיים האחרונות כך שהוא מציע פתרונות יותר רחבים

פרטנר מחזקת את הקשר עם הלקוח. החברה מתכוונת לשווק אתרי מיקרו סלולריים לבתים (Femtocell) שמאפשרים מחד להגביר את עוצמת הקליטה בתוך מבנים, ומאידך מרחיבה את קשת האפשרויות השיווקיות שלה.

ה-Femtocell נולד כפתרון לבעיות של חוסר קליטה של לקוחות סלולר בתוך בתים, אך הוא שוכלל בשנתיים האחרונות כך שהוא מציע פתרונות יותר רחבים. מדובר במעין מודם שמשמש לא רק נתב אלחוטי ל-FI-WI מהסוג שנמכר בשוק, אלא כאתר סלולרי מוקטן שמקרב את הרשת ללקוח באופן שמאפשר לו לקבל שירותים בצורה הרבה יותר טובה. בשנתיים האחרונות חברות הסלולר מתחילות להתחרות בשירותי התקשורת הנייחים ומציעות מהירויות גבוהות, שעל הנייר לפחות מתמודדות יפה עם המהירויות שמציעות בזק והוט.

ה-Femtocell שפרטנר מתכוונת לשווק אמור להקטין את העומסים שבאתרים הקיימים באמצעות העברת חלק מהתנועה ברשת הסלולרית דרך האינטרנט הנייח. כיוון שהעומס על האתרים רק הולך וגדל בגלל צריכת הדאטה המוגברת, יכולה פרטנר לווסת חלק מהתנועה באופן שיאפשר לנצל את הרשת בצורה יותר יעילה.

אך, כאמור, מעבר לנושא היתרונות הטכנולוגיים קיים יתרון משמעותי נוסף שפרטנר כרגע לא רוצה להתייחס אליו - האפשרויות השיווקיות שטומן בחובו המהלך. החברה תוכל להציע ללקוחות ה-Femtocell שירותי שיחות מוזלות מהבית או מהאזור שבו הוא נמצא. כלומר אם הלקוח ידבר מהבית הוא יוכל תיאורטית לקבל מחירים נמוכים יותר, וכשייצא מטווח הקליטה של האתר, ישלפם לפי התעריפים הרגילים.