מיכאל בר חיים מונה ליו"ר דירקטוריון חברות קבוצת אלעזרא

אלי אלעזרא התפטר מתפקידיו כיו"ר הדירקטוריון וכדירקטור באלעזרא החזקות ובאלבר ויוסיף לשמש כמנכ"ל בהן ■ מיכאל בר חיים, היה עד יולי מנכ"ל גזית גלוב ■ אחיינו של אלעזרא, אורן אלעזרא מונה כדירקטור

החברות אלעזרא החזקות השולטת באפרידר ואלבר הודיעו היום (א') לבורסה על שינויים בצמרת החברה, כאשר אלי אלעזרא הודיע על התפטרותו מתפקידיו כיו"ר הדירקטוריון וכדירקטור בחברה וישאר בתפקידיו באלעזרא החזקות כנשיא החברה וכמנכ"ל שלה ובאלבר ימשיך לכהן כמנכ"ל. המניות של החברות אינן סחירות בבורסה, אך לחברות סדרת אג"ח הנסחרת בבורסה.

את תפקידו כיו"ר דירקטוריון החברה ירש החל מה-1 בפברואר 2010 מיכאל בר חיים אשר כיהן עד יולי 2009 במשך כשנה וחצי כמנכ"ל גזית גלוב ועד שנת 2008 שימש במשך 4 שנים כחבר הנהלת בנק לאומי וראש החטיבה לבנקאות מסחרית וחבר בוועדת האשראי העליונה של הבנק.

בר חיים משמש כדירקטור גם בחברות: אלבר שירותי מימונית, אפרידר, פנינסולה פיננסים וכן הוא חבר מועצת המנהלים של חברת אטריום.

על פי הסכם הניהול שנחתם בים החברה לבין החברה הפרטית ירגזי, אשר מצויה בשליטת בר חיים, יתן האחרון שירותי יעוץ וניהול בהיקף כולל לקבוצה של 70% משרה וזאת באמצעות מינויו כיו"ר דירקטוריון החברות אלעזרא החזקות, אפרידר ואלבר החל מ-1 בפברואר. תמורת שירותיו תשלם הקבוצה לירגזי 70 אלף ש"ח בתוספת מע"מ צמודים למדד ולצד שכר זה יזכה להטבות נלוות כגון רכב מנהלים, טלפון ומחשב נייד.

בנוסף פרסמה החברה כי כחבר דירקטוריון מונה אחיינו של אלי אלעזרא, אורן אלעזרא שהינו מוסמך במשפטים, אשר עד כה שימש כעוזרו של אלי אלעזרא בתפקידיו כיו"ר הדירקטוריון וכמנכ"ל החברה. בחמש השנים האחרונות כיהן אורן אלעזרא גם כעוזר ליו"ר הדירקטוריון ומנכל חברת הביטוח הכשרת הישוב במשך כשנה.