לבקשת בזק: קשת הורידה שקופית חסות של HOT ב"האח הגדול"

בזק היא נותנת החסות המרכזית לתוכנית ■ השקופית של חברת הכבלים קידמה את העונה האחרונה של "אבודים" ■ HOT בתגובה: "בבזק מרגישים 'אבודים' אל מול התוכן של HOT. נקדם את הסדרה בתוכנית 'ארץ נהדרת'"

חברת בזק פנתה לזכיינית ערוץ 2 קשת, המשדרת את התוכנית "האח הגדול", בדרישה להפסיק לאלתר את שידור שקופית החסות של HOT לסדרה "אבודים" - כך נודע ל"גלובס".

בתוכנית ששודרה אתמול (ד') שולבו שקופיות לקידום העונה האחרונה של הסדרה. כזכור, בזק היא נותנת החסות המרכזית של "האח הגדול" זו העונה השנייה ברציפות. עבור החסות שילמה החברה כ-1.8 מיליון שקל.

אתמול, לאחר שידור החסות, פנתה בזק לקשת והפנתה את תשומת-ליבה לכך שעל-פי החוזה עימה אסור למתחרים לפרסם חסויות בתוכנית, ודרשה להוריד לאלתר כל שקופית חסות עתידית של HOT. בקשת קיבלו את הדרישה והודיעו היום (ה') לחברת הכבלים שלא ישלבו יותר את שקופית החסות ל"אבודים" בתוכנית.

בחסות המרכזית ב"האח הגדול" משתמשת בזק בעיקר לקידום רשת ה-NGN. חברת HOT קידמה את הסדרה "אבודים" - פעילות הקשורה בתוכן, זירה בה בזק לא פועלת. יש לזכור כי בזק היא בעלת המניות ב-yes המתחרה ישירות ב-HOT. בבזק סירבו להגיב.

מ-HOT נמסר: "כמו בסדרה, בבזק מרגישים 'אבודים' אל מול התוכן של HOT. נקדם את הסדרה במסגרת התוכנית 'ארץ נהדרת'".

מקשת נמסר בתגובה כי "איננו נוהגים להתייחס לדברים שבינינו לבין לקוחותינו".