קרן בראשית העמידה לדוראה הלוואה בסך 105 מיליון שקל

ההלוואה לתקופה של 6 שנים ונושאת ריבית שנתית צמודה למדד בשיעור של 7.5% ■ נועדה בין היתר לאפשר לחברה למחזר את חובותיה, הכוללים גם אג"חים בסך כולל של כ-240 מיליון שקל

קרן בראשית הודיעה היום (א') כי תעמיד לרשות חברת דוראה הלוואה לתקופה של 6 שנים בסך 105 מיליון שקל. ההלוואה נושאת ריבית שנתית צמודה למדד בשיעור של 7.5%.

בהתאם למדיניות העסקית של הקרן, ההלוואה מגובה בקבלת בטחונות ועמידה בהתניות פיננסיות. הקרן קיבלה שעבוד ראשון על מניות השליטה בליברטי , החברה הבת של דוראה. בנוסף, הקרן גם קיבלה אופציות למניות דוראה ומניות ליברטי שיאפשרו תשואה עודפת עם עליית ערך החברה.

דוראה, חברה ציבורית בשליטת בצלאל איגר, עוסקת בהשקעות בנדל"ן ובפיתוחם ובהפעלתם של נכסים מניבים בארץ ובחו"ל. דוראה הינה, כאמור, בעלת השליטה בחברת ליברטי, שעיקר עיסוקה בתחום הנדל"ן המניב בישראל ובעלת השליטה (יחד עם אמיר נחום) בחברת אורתם סהר , העוסקת בתחום קבלנות ביצוע ובתחום הבנייה הציבורית והתשתיות בישראל.

ההלוואה נועדה, בין היתר, לאפשר לחברה למחזר את חובותיה, הכוללים גם אג"חים בסך כולל של כ-240 מיליון שקל, ולאפשר למנהלי החברה להשביח את נכסי החברה.